سه‌شنبه 3 مهر 1403

انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزای فارس، صمد ولی‌زاده، دبیر و سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیأت بازرسان سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور از تعویق انتخابات این سازمان به دلیل ناهماهنگی‌های هیأت اجرایی و تخلف یکی از اعضا آن خبر داد.

وی با اشاره به اتفاقات پیش آمده در مسیر برگزاری انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور، اظهار داشت: هیأت نظارت مرکزی در جلسه 25 بهمن سال جاری، ضمن بررسی موانع موجود در برگزاری انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور در 19 اسفند سال جاری، به این نتیجه رسیده است که به دلیل مشکلات اجرایی و برخی ناهماهنگی‌ها در روند برگزاری انتخابات، امکان برگزاری انتخابات در تاریخ فوق وجود ندارد، بنابراین طی نامه‌ای به رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان که به تازگی حکم ریاست وی پایان یافته، خواستار این تعویق شده است.

ولی‌زاده افزود: هیأت نظارت با بررسی موارد مختلف، به زودی تاریخ جدید انتخابات را اعلام خواهد کرد.

دبیر و سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور با بیان مواردی که منجر به این تصمیم‌گیری شده است، اذعان داشت: برخی عوامل موجود در روند انتخابات از جمله ناهماهنگی‌های هیأت اجرایی، عدم پاسخ‌گویی این هیأت به هیأت نظارت و عدم برخورد با تخلف انتخاباتی یکی از اعضا هیأت اجرایی، همچنین عدم انجام برخی ملزومات برگزاری انتخابات توسط هیئت اجرایی از دلایل مهم این تعویق است.

وی اظهار امیدواری کرد: با رفع موانع موجود و نظارت بیشتر بر روند برگزاری انتخابات شاهد حضور حداکثری نامزدهای حائز صلاحیت و برگزاری انتخاباتی سالم باشیم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید نظام روانشناسی تعویق افتادن انتخابات نظام روانشناسی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است