یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتخاب همیار صنایع‌دستی از بین دانشجویان علاقه‌مند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
انتخاب همیار صنایع‌دستی از بین دانشجویان علاقه‌مند

مریم جلالی گفت: قصد داریم از بین دانشجویان علاقه‌مند به حوزه صنایع‌دستی افرادی را به‌عنوان همیار صنایع‌دستی انتخاب کنیم.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی گفت: صنایع‌دستی برای پیشرفت در حوزه‌های گوناگون نیازمند همیاری، همکاری و مساعدت افراد و گروه‌های مختلف است، از این رو قصد داریم از بین دانشجویان علاقه‌مند به این حوزه افرادی را به عنوان همیار صنایع‌دستی انتخاب کنیم.

او افزود: در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فجر (سرو سیمین 7) که در محل برج میلاد برگزار خواهد شد از ده‌ها نفر از دانشجویان علاقه‌مند دعوت به عمل آمده و از بین آن‌ها همیاران صنایع‌دستی انتخاب و معرفی خواهند شد.

جلالی گفت: با هدف توسعه و رونق صنایع‌دستی برنامه‌های مختلفی را در دست برنامه‌ریزی و اجرا داریم که برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فجر معروف به سرو سیمین 7 و انتخاب همیار صنایع‌دستی از بین دانشجویان تنها یک نمونه از این برنامه‌ریزی‌ها است.

هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فجر از 26 بهمن الی 4 اسفند در محل موزه ملی ایران در حال برگزاری است.

اختتامیه این جشنواره در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری