شنبه 8 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری مهر

«العملیات النفسیه فی حروب العصابات» در سازمان سیا برای مقابله با گروه‌های تروریستی مسلح تدوین شده بود، اما گروه‌های تکفیری با تغییر استراتژی از آن برای آموزش تئوریک بسیار بهره بردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی وزارت ارشاد گفت: کتابفروشان در برخی نقاط پایتخت از ناآرامی‌های اخیر ضرر و زیان‌هایی دیدند. ما در طرح‌هایی تلاش داریم تا این خسارت را جبران کنیم.

خبرگزاری دانا

غضنفری گفت: در دوگانه عدالت و رشد دوره سازندگی عملا زیر آب عدالت را زدند و نسخه رشد و توسعه غربی تجویز کردند که قرابتی با زیست فکری و فرهنگی مردم ایران نداشت. شعار دموکراسی دادند اما راهکار مادام العمر شدن ریاست جمهوری مرحوم هاشمی را ارائه کردند.

خبرگزاری دانا

برخی از کاربران فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد با خط فتنه و تحریک این فضا را به میدانی برای اغتشاش و آشوب تبدیل کرده که مردم خواهان برخورد دستگاه قضا با این افراد هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار دیروز 18 مهرماه همچنان در کانال 32 هزار تومان و در محدوده قیمتی 32 هزار و 200 تا 500 در نوسان است. این در حالی است که فعالان بازار معتقدند نوسانات فعلی بازار دلار چندان قابل اعتنا نیست و معنی خاصی نمی‌توان از آن استخراج کرد.

خبرگزاری مهر

یک ریال مال حرام به زندگی نبردن، آخرش می‌شود این! می‌شود محققی! می‌شود سعیدی، می‌شود دشتی‌زاده و صدتای دیگر. این‌ها صادقانه ایستادند و کار کردند.

خبرگزاری تسنیم

صحرایی به تشریح چرایی شکل‌نگرفتن ادبیات طنز انقلاب و دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان پرداخت و گفت: این حوزه یک روز صد پدر دارد و روز دیگر یتیم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس پلیس راهور انتظامی کشور درباره شماره‌گذاری خودروهای پژو 405، تیبا و سمند که تولید آنها متوقف شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نوزدهم مهرماه سالروز تولد «محمدرضا شفیعی کدکنی» با تخلص «م. سرشک» است. این شاعر، پژوهشگر، مصحح آثار کلاسیک، منتقد ادبی و استاد دانشگاه، سال 1318 در بخش کدکن شهرستان نیشابور به دنیا آمد.

خبرگزاری دانا

سردار کشکولی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند اقتدار نظام را زیر سوال ببرند، گفت: امروز نیاز به جهاد تبیین داریم و وحدت و انسجام ملی بسیار ضروری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از سازنده ها در اینکه بتوانند واحدهای نوساز خود را سال آینده با رشد 14‌درصدی قیمت نسبت به قیمت مهرماه امسال بفروشند، تشکیک می‌کنند؛ موضوعی که به نوعی نشان دهنده خوش‌بینی نسبی حاکم بر فعالان بازار درباره آتیه مسکن در 1402 است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرونده این اتفاق عصر روز یکشنبه به کلانتری قائم اطلاع داده شد. ماجرای مرگ مشکوک یک زن 35 ساله در کلینیک زیبایی در غرب تهران خیلی زود روی میز قاضی جنایی دادسرا رفت. ماموران پلیس تحقیقات در خصوص این اتفاق را کلید زدند. آنها به حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در 5 استان و کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (20 مهرماه) صاف و همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 26 درجه و روز پنجشنبه (21 مهرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

پرهام پسر 15ساله‌ای است که به اتهام حمل مواد مخدر به زودی محاکمه می‌شود. او در خیابان دستفروشی می‌کرد و همین هم راه خرده‌فروشی مواد را برای او باز کرد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در ادامه اظهار کرد: به‌طور مثال برای اینکه بتوان میزان جمعیت، هیجان و چیزهایی که جمعیت با خود حمل می‌کند را شناسایی کرد و لیدرها و هدایت‌کننده‌ها را مشخص کرد که در کجای اجتماعات و اغتشاشات حضور دارند از این فناوری استفاده می‌شود.