سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با تساوی مقابل مس کرمان پشت سر گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک اختلافاتی قهراً وجود دارد. این اختلافات را نباید تبدیل کرد به گسل. یک وقت زن را مطرح میکنند، یک وقت بحث شیعه و سنی را مطرح میکنند، یک وقت مسائل گوناگون دیگر، یک وقت اختلاف نسلی را مطرح میکنند برای اینکه اختلاف ایجاد کنند.

خبرگزاری تسنیم

فرماندهان، افسران و درجه داران نهاجا به مناسبت 19 بهمن روی نیروی هوایی ارتش، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارسال اسامی خبرنگاران متقاضی وام خرید کالا به وزارت صمت خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دریابان علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

سپاه پاسداران با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، راهبرد وحدت را ضامن دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه سازی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفتمین روز جشنواره تنها یک فیلم اکران شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکهزار و 200 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی ایران کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده نیروی هوایی ارتش از ارتقای 33 درصدی ناوگان پهپادی در نیروی هوایی ارتش خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان زاهدان با اشاره به دروغ پردازی رسانه‌های ضد انقلاب در مورد خودکشی یک زندانی در زاهدان گفت: بنیامین کوهکن 17 ساله به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه در بازداشت موقت به سر می‌برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

متن کامل لایحه «پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار» منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آثار برگزیده و شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌ُاُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی هوایی ارتش از ارتقای 33 درصدی ناوگان پهپادی در نیروی هوایی ارتش خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش از ارتقاء 33 درصدی ناوگان پهپادی در نیروی هوایی ارتش خبر داد.

وب‌گاه الف

معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تاکید بر اینکه زبان بخش عمده‌ای از هویت ما را تشکیل داده، گفت: نباید اجازه دهیم زبان اقوام مختلف به فراموشی سپرده شود

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از تکلیف مشکلات آلودگی هوا و تعطیلی مدارس با ما در ادامه همراه باشید.