یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور پیشین روز گذشته در جلسه دوره‌ای با وزیران خود در اظهاراتی تأمل برانگیز ادعا کرد: ما می‌توانستیم در اسفند 1399 تحریم را رفع کنیم و حتی شروط ما برای رفع برخی تحریم‌های غیر هسته‌ای نیز پذیرفته شده بود اما تصویب مصوبه اقدام راهبردی مجلس مانع آن شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرهنگ فرزاد پورنظری مسئول واحد اطلاع رسانی پلیس کرمانشاه خبر بازداشت و زندانی شدن «بهنام زارعی» را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و از سوی جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری با مقامات رسمی مسابقه رخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نورنیوز نوشت: دولت انگلیس در چارچوب اجرای طرحی مخفی، به‌دنبال زمینه‌سازی برای متهم کردن ایران به دست داشتن در حوادثی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی سرویس‌های اطلاعاتی این کشور برای عناصر ضدانقلاب ایرانی حاضر در انگلیس به وقوع بپیوندد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اهدای جوایز نهاد‌ها و تشکل‌ها به برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه، رونق گردشگری دفاع مقدس را یکی از اولویت‌های اصلی استان برشمرد و گفت: حماسه «مرصاد» یک ظرفیت بزرگ برای تبدیل کرمانشاه به قطب گردشگری دفاع مقدس است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی ششتمد خراسان رضوی از توقف یک دستگاه آمبولانس حامل تریاک خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش برف در تهران برای ساعات پایانی امشب تا صبح روز پنجشنبه از آمادگی کامل مدیریت بحران برای مواجهه با این بارش‌ها خبر داد و توصیه‌ها و هشدارهایی را نیز به مردم ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

آیین اهدای جوایز نهادها و تشکل‌ها به برگزیدگان بخش "تجلی اراده ملی" چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر امشب در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی ششتمد خراسان رضوی از توقف یک دستگاه آمبولانس حامل تریاک خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهباز اکبری، فرماندار کوهرنگ با اشاره به تلاش بی‌وقفه راهداران برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار داشت: گردنه‌های شاه‌منصوری، چری و تاراز همچنان مسدود هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه تمامی نیروهای دستگاه‌ها و نیروهای امدادی در حال رفع مشکلات هستند، گفت: از مردم عزیز درخواست می‌شود تا پایان هفته به این شهرستان سفر نکنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با پرداختن به بارش برف در ساعاتی آتی در پایتخت اظهار کرد: در هوای برفی به رانندگان توصیه می‌شود که فاصله طولی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از پر بودن باک بنزین و همچنین سالم بودن بخاری ماشین خود مطمئن شوند. افرادی که قصد سفر به شهر‌های همجوار را دارند احتمال بدهند که نیاز به زنجیر...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به سرقت طلاهای همسرش به دلیل مشکلات مالی کرده بود، خبر داد.