سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، درباره فعالیت بنیاد شهید در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر 2 پروژه اتاقک گلی و مستند 6419 روز اسارت را داریم. وی با بیان اینکه 6419 روز اسارت یک مستند 80 دقیقه‌ای در رابطه با شهید لشگری است، گفت: امسال با این 2 پروژه به جشنواره ورود پیدا کردیم، اما سال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کندی و قطعی اینترنت، بحران‌های اجتماعی و چالش‌هایی که اقتصاد دستوری ایجاد می‌کند، اکوسیستم استارت‌آپی را تضعیف کرده است

خبرگزاری مهر

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گفت: شعرا از وارثان مهم و اساسی انقلاب اسلامی هستند و با کلام و شعرشان انقلاب را یاری کردند و همراه ملت بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افتتاح 38 پروژه مربوط به شرکت‌های تابعه این صندوق به ارزش 2300 میلیارد تومان و 1.8 میلیارد یورو خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همزمان با ایام الله 22 بهمن، 174 دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمات رسانی اضافه خواهند شد.

وب‌گاه ورزش سه

لبران جیمز موفق شد رکورد تاریخی کریم عبدالجبار افسانه‌ای را شکسته و امتیازآورترین بازیکن تاریخ لیگ NBA شناخته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آیین اختتامیه شب‌های شعر انقلاب، همچنین از سیمین‌دخت وحیدی و علی براتی‌پور 2 شاعر پیشکسوت انقلاب تقدیر شد.

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: آمریکایی ها با اشغال افغانستان به مدت 20 سال، به زعم خود ماموریت داشتند که این قبیل مشکلات را حل کنند، ولی با خروج غیرمسئولانه خود از افغانستان به ادامه این مشکلات دامن زدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه سالانه 70 میلیارد نخ سیگار در کشور تولید می‌شود، گفت: ارزان‌ترین سیگار در ایران به فروش می‌رسد و متاسفانه مالیات بر سیگار در کشور ما جدی گرفته نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مجلس خبرگان رهبری می‌گوید امروز گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان یک گفتمان برتر در مقابل لیبرال دموکراسی مطرح است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات والفجر هشت در یادمان این شهدای والامقام در اروندکنار، گرامیداشت سردار شهید حاج محمد اثری نژاد (ره) مسئول آماد و پشتیبانی قرارگاه‌های حضرت نوح (ع) و مرکزی خاتم الانبیاء (ص) و بزرگداشت روز حفاظت اطلاعات، گفت: عملیات والفجر 8 در طول دفاع مقدس یکی از عملیات‌های بسیار...

خبرگزاری مهر

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به افق 1414 تدوین دورنما در صنعت هوانوردی و صنعت ریلی و جاده‌ای در حال انجام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌امین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران نوزدهم بهمن ماه 1401 در تالار وحدت تهران برگزار شد. در این مراسم سیدابراهیم رئیسی ریاست جمهوری، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین...

خبرگزاری مهر

ساعت بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در یوم الله 22 بهمن تغییر کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از زنان در عرصه علم و جهاد معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: امروز بازی‌هایی که از آن به عنوان موضوعی نظام‌مند و علمی استفاده می‌کنند، درحال ورود به تمام شئون زندگی است.