سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه الف

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت از آحاد ملت شریف و انقلابی ایران برای حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه؛ راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه سازی دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت ملی را ضامن شکست راهبرد دشمن در دروغ‌پردازی، و تفرقه‌افکنی دانست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: فرمان حکیمانه مقام معظم رهبری در عفو گسترده محکومان اغتشاشات اخیر اقدامی تاثیرگذار برای ایجاد امیدآفرینی، همدلی، هم افزایی و وحدت ملی بیشتر در جامعه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: ئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: حجاب فریضه ای اجتماعی است که خداوند آن را واجب کرده است لذا زنی که چادر می پوشد، دین را حمایت می کند و کسانی که کشف حجاب می کنند ناآگاه هستند و باید کشف حجاب را در شرایط فعلی که اوضاع آرام تر شده است، کنترل کرد.

وب‌گاه ورزش سه

یک گروه سرمایه‌گذاری قطری طی چند روز آینده برای خرید منچستریونایتد پیشنهاد خواهند داد و مطمئن است که هر رقیبی را در این راه شکست خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رهبر انقلاب در سخنرانی دیدار با جمعی فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی به مردم زلزله‌زده ترکیه و سوریه تسلیت گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت از آحاد ملت شریف و انقلابی ایران برای حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه گفت: با گذشت 44 سال از پیروزی شکوهمند و معجزگون انقلاب اسلامی و فروپاشی رژیم دیکتاتوری و وابسته پهلوی، به رغم توطئه‌ها و تلاش‌های شیطانی شبکه صهیونیسم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از مینِت میرر، یک فروند هواپیمای آموزشی نیروی هوایی پاکستان (PAF) امروز چهارشنبه پیش از رسیدن به مقصد دچار سانحه شد. نیروی هوایی پاکستان در این خصوص اعلام کرد که این حادثه در ایالت خیبرپختونخواه در این کشور روی داده است. هواپیمای آموزشی مذکور پس از سانحه در زمین‌های کشاورزی منطقه «مردان» (Mardan) از نواحی این ایالت فرود آمد. رسانه‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی هوایی ارتش از ارتقای 33 درصدی ناوگان پهپادی در نیروی هوایی ارتش خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به همت سازمان سینمایی برخی فیلم‌های منتخب جشنواره در مناطق کم برخوردار از طریق سینماسیار به نمایش درخواهد آمد.

خبرگزاری مهر

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: ملت ایران نقشه‌های دشمن را خنثی و در جشن انقلاب به آنان یادآور خواهند شد که در قبال ایران و ایرانی همچنان دچار خطای محاسباتی هستند.

خبرگزاری تسنیم

اولین نشست روز هشتم جشنواره فیلم فجر در خانه رسانه مربوط به فیلم "هیپاور" بود و کارگردان فیلم از رسانه‌ها خواست به فکر مردم زلزله زده خوی باشند و برای این هموطنان حداقل مطلبی داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سپاه پاسداران در بیانیه با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد ملت شریف و انقلابی ایران برای حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه دعوت کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر بهداشت تاکید کرد: دانشجویان علوم پزشکی به عرصه خدمات مناطق محروم وارد شوند و باید زمینه این کار در دانشگاه ها ایجاد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام این خبر، گفت: همزمان با ایام الله 22 بهمن و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 174 دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمات رسانی اضافه خواهند شد.