یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر حین رابطه جنسی نعوظ خود را ازدست میدهید، این مطلب را حتماً بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: در سفر هیات ایرانی به چین بیشتر روی کالاهای غیر نفتی متمرکز هستیم که امیدواریم بهره کامل را ببریم. 15 سند طی امروز و فردا بین ایران و چین به قراردادهای اجرایی تبدیل می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد ایرانی ضمن تبیین نقش کشورمان در حل موضوعات پیچیده منطقه‌ای بر اهمیت مشارکت جمعی کشورهای منطقه در تأمین امنیت خود تأکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندهی پلیس تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با 108 کیلوگرم تریاک خبر داد و همچنین اعلام کرد که سارق طلافروشی خیابان نامجو لحظاتی پس از سرقت دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالله النفیسی، کارشناس مطرح کویتی در مصاحبه‌ای گفت: کشورهای حاشیه خلیج فارس اکنون روی روابط با چین حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. ایرانی‌ها ابتکار به خرج داده و توانسته اند قراردادی با چین امضا کنند که بیشتر به نفع ایران است تا چین. روحانی به من گفت شما کشورهای خلیج فارس به ما وابسته و برای ما همچون فالوده اید. ایران، ما را کشورهایی مهاجم می‌داند، همانطور که ما آنها را خطری علیه خود می‌بینیم....

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر تجهیزات افزایش نیابد، ماشین‌آلات برای سال آینده فرسوده و از رده خارج خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش برف در تهران برای ساعات پایانی امشب تا صبح روز پنجشنبه از آمادگی کامل مدیریت بحران برای مواجهه با این بارش‌ها خبر داد و توصیه‌ها و هشدارهایی را نیز به مردم ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنت اعتراف کرد: تغییر دستور العمل باعث شد تا دست نظامیان و شهرک نشیانان بازتر شده و تعداد زیادی از فلسطینیان در دوره نخست وزیری‌اش کشته شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: در سفر هیات ایرانی به چین بیشتر روی کالاهای غیر نفتی متمرکز هستیم که امیدواریم بهره کامل را ببریم. 15 سند طی امروز و فردا بین ایران و چین به قراردادهای اجرایی تبدیل می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز با حضور کلیه اعضاء تشکیل جلسه داد. در جریان این نشست مدیرعامل گزارش‌های مختلفی را در حوزه مسایل اقتصادی، مالی و ورزشی باشگاه ارائه کرد که درباره آن‌ها بحث و گفتگو صورت گرفت. شرایط باشگاه در آستانه برگزاری مزایده واگذاری سهام بلوکی باشگاه و تاثیر مسایلی، چون اشتباهات داوری بر نتایج و جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ خلیج...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کالاهای قاچاق با مصرف خاص که قابلیت فروش و استفاده عمومی ندارند از جمله پرنده‌های بدون سرنشین غیرنظامی با تصویب هیات وزیران به وزارت اطلاعات تحویل می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «فرهنگ لغت فارسی - ترکمنی» همزمان با برگزاری روز‌های فرهنگی ایران در ترکمنستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت نفت روز سه‌شنبه پس از اینکه دولت ایالات متحده اعلام کرد نفت خام بیشتری از ذخایر استراتژیک نفت خود را آزاد خواهد کرد، کاهش یافت، در حالی که معامله‌گران منتظر داده‌های تورم برای صف‌های بیشتر هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مرگ ضارب را بامداد سه‌شنبه، چهار ساعت بعد از وقوع این تیراندازی در «برکلی هال» که یک ساختمان آموزشی در دانشگاه میشیگان است اعلام کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر به چین نزدیک شویم می‌گویند مستعمره شدیم، اگر رئیس‌جمهور چین به عربستان برود می‌گویند چین شما را کنار گذاشته است!