سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد با اشاره به اینکه تامین نیاز ناشران را با تولید کاغذ داخلی پاسخ می دهیم گفت: امروز نزدیک به 70 درصد کتب درسی با کاغذ داخلی تولید می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

فردا همزمان با سفر وزیر نیرو به استان کرمان، نیروگاه گازی مهتاب کویر در شهرستان زرند افتتاح شده و به طور همزمان عملیات اجرایی احداث 620 پروژه برق‌رسانی در سطح استان و پروژه اضطراری تامین آب کرمان و رفسنجان از خلیج فارس آغاز می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور عالی وزیر و رئیس اندیشکده مطالعات سیاسی وزارت اطلاعات گفت: 90 کشور دنیا مشتری و خواهان دریافت پهپادهای ایران هستند که این وضعیت برای غربی ها و کشورهای استکباری قابل تحمل نیست.

خبرگزاری تسنیم

برگزیدگان چهلمین جایزه کتاب جمهوری اسلامی ایران و سی و یکمین دوره جایزه جهانی معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل منطقه آزاد قشم گفت: تراز تجاری منطقه آزاد قشم به 60 میلیون دلار رسیده و میزان صادرات در این منطقه 560 میلیون دلار ثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور عالی وزیر و رئیس اندیشکده مطالعات سیاسی وزارت اطلاعات گفت: 90 کشور دنیا مشتری و خواهان دریافت پهپادهای ایران هستند که این وضعیت برای غربی ها و کشورهای استکباری قابل تحمل نیست.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: افسران جان‌برکف نیروی هوایی، مدافعان حریم این کشور و مدافع دین خدا هستند.

وب‌گاه الف

حقیقت دین، انسانیت و اخلاق و معنویت است و آنچه ماهیت انسانی و اخلاقی ندارد، دینی نیست. آنچه افراطیون به نام دین و با سوء استفاده از دین انجام می دهند، ربطی به دین ندارد. نه آنچه داعش انجام داد، ربطی به اسلام دارد و نه توطئه ی قرآن سوزی، ربطی به مسیحیت، این اقدامات یا توطئه است یا خیانت و یا جهل... جامعه مسلمین وقتی اسلامی است که همه اقشارش سرزنده و خلاق بوده و در تولید علم و فرهنگ و...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل پتروشیمی زاگرس گفت: اگر قیمت خوراک به 7 هزار تومان برسد، طبق آنچه در لایحه بودجه پیش بینی شده، برای پتروشیمی های متانولی 20 هزار میلیارد تومان زیان انباشته ایجاد خواهد شد و تولید متوقف می شود.

خبرگزاری مهر

آثار برگزیده و شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌اُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

نیمه نخست دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و مس کرمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال با 2 پروژه به جشنواره ورود پیدا کردیم، اما سال آینده با قدرت بیشتری شرکت خواهیم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان تهران از پروژه ریلی راه آهن تهران _ تبریز بازدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز چهارشنبه 19 بهمن علی صالحی دادستان تهران از پروژه راه آهن تهران (پروژه ریلی تهران _ تبریز واقع در منطقه 17 و 18 تهران) بازدید کرد. اجرای این پروژه از زمان انتهای سال 1386 و با دستور رئیس جمهور وقت آغاز شد؛ تمام مسیر ریلی رفت و برگشت این پروژه به صورت زیرزمینی است. صالحی ابتدا با حضور در راه آهن تهران با برگزاری جلسه‌ای با مسئولان اجرایی...

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه موقت تهران گفت: ورشکستگان سیاسی که برای همیشه در گورستان تاریخ دفن شده اند، بیانیه می دهند که بگویند ما هنوز هستیم و پیشرفت های انقلاب اسلامی را انکار می کنند، اینها انصاف و وجدان و عقل ندارند.

خبرگزاری مهر

دادستانی تهران در راستای احقاق حقوق عامه ضمن بازدید از پروژه ریلی راه آهن تهران _ تبریز، مشکلات این پروژه را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.