سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه ورزش سه

دو تیم گل‌گهر و مس کرمان در شرایط بسیار دشواری در دربی کرمان به هم رسیده‌اند.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از برنامه های جدی دولت توجه به مسائل فرهنگی است، گفت: توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی اولویت است اما نباید ما را از توجه به کتاب و فرهنگ غافل کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری امروز چهارشنبه اعلام کردند که دو جوان فلسطینی در یورش شب گذشته نظامیان صهیونیست به اردوگاه «بلاطه» واقع در نابلس به شدت زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است. از سوی دیگر، منابع خبری گزارش دادند که یک شهرک‌نشین صهیونیستی در پی عملیات یک جوان فلسطینی در نزدیکی رام الله زخمی شد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ در اختتامیه چهلمین جایزه کتاب سال گفت: با راه‌اندازی مجموعه‌های جدید تولیدی در کشور‌، ما سال آینده همه نیازهای داخلی صنعت چاپ، نشر و مطبوعات را از کاغذ ایرانی تامین خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، اعلام کرد «وی فنگ» وزیر دفاع چین از پاسخ به تماس تلفنی «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا خودداری کرده است. ژنرال پت رایدر سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد، در پی درخواست وزارت دفاع آمریکا برای برقراری تماس امن بین «لوید آستین» و «وی فنگ»، پس از سرنگونی این بالون، این تماس صورت گرفت، اما متاسفانه وزیر دفاع چین از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هرچند شاخص کل بورس در ساعات میانی صعودی چشم‌گیر داشت و تا رقم یک میلیون و 561 هزار واحد نیز افزایش یافت اما در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و 558 هزار واحد ایستاد، با این حال طی معاملات امروز بیشترین پول حقیقی بعد از صندوق‌ها به گروه خودرو مربوط بود و نمادهای خودرویی امروز سبزرنگ بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی شمخانی با «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه، در حاشیه پنجمین اجلاس گفت‌وگوهای امنیت منطقه‌ای در مسکو، رایزنی کرد.

وب‌گاه گسترش

در نشستی با حضور مدیرعامل «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و‌عشایر» به عنوان نماینده اکثریت سهامداران شرکت، اعضای جدید هیات مدیره و سرپرست مدیریت عامل «شرکت مجتمع فولاد خراسان» معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت جوی استان تهران، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی این استان، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش برف و باران، در ارتفاعات کولاک و بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود. همچنین کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای امنیت ملی کشورمان در سفر به مسکو با نیکلای پاتروشف همتای روس خود دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرزاد حسین خانی با چند تغییر نسبت به دیدار برابر استقلال تیمش را به مصاف گل‌گهر فرستاده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از یک تن و 750 کیلوگرم انواع موادمخدر در 48 ساعت گذشته در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی کاملا فرهنگی است گفت: شاید انقلاب‌های دیگر در شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اتفاق افتادند اما انقلاب جمهوری اسلامی یک انقلاب فرهنگی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه به دبیری مجتبی امینی درحال برگزاری است.

وب‌گاه فرارو

متهم در تحقیقات اولیه منکر قتل شد، اما در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشود و علت و انگیزه این قتل را اختلاف مالی با مقتول اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه چهارمین دوره شب‌های شعر انقلاب شامگاه 18 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شاعران برجسته کشور در سالن مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد. در آیین اختتامیه شب‌های شعر انقلاب، همچنین از سیمین‌دخت وحیدی و عباس براتی‌پور 2 شاعر پیشکسوت انقلاب...