جمعه 7 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر جهاد تامین امنیت غذایی را رسالت اصلی وزارت جهاد در کشور دانست و گفت: وظیفه خود را در تامین امنیت غذایی کشور تا پای جان انجام می‌دهیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر به سابقه ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده‌اش نگاه کنیم و البته اگر بخشی از خاطرات یک آزاده دفاع مقدس را در تیتراژ پایانی ببینیم، می‌شود تا حدودی به ارتباطش با جنگ تحمیلی پی ببریم.

خبرگزاری تسنیم

اگر نظام جمهوری اسلامی ایران پیشرفت کند و در دنیا جلوه کند، لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد. چالش اساسی امروز کشور، چالش پیشرفت و ارتجاع است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فیلم «پرونده باز است» در کلیت خود، یک بیانیه علیه قانون قصاص است. شخصیت‌های فیلم مدام سعی می‌کنند که قتل را غیر عمد جلوه دهند و قاتل را برهانند.

وب‌گاه فرارو

وضعیت تورم در کشور آنقدر عیان و قابل لمس است که حتی نیازی به آمار ندارد و همه مردم می‌دانند در کشور چه خبر است. مردم به خوبی می‌دانند گوشت، مرغ، برنج و... طی این یک سال چقدر افزایش داشته است. بنابرین اصلا آقای رئیسی بگویند ما تورم 2 درصدی داریم. فرقی نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا هرگونه ورود یا تولید موادمخدر جدید در کشور را تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از افزایش 20 تا 25 درصدی نرخ بهای خدمات شهرداری تهران برای سال آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون قضایی قوه قضاییه جزییات موافقت رهبر انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضائیه برای عفو معیاری متهمان و محکومان را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی با بیان اینکه در کیفرخواست صادر شده اتهام این افراد محاربه، افساد فی الارض، بغی و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی عنوان شده است، اظهار داشت، متهمان با رصد اطلاعاتی و همکاری مشترک نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در شهرهای متخلف کشور دستگیر شدند و همگی تبعه یکی از کشورهای همسایه هستند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: عاملان سه فقره تیراندازی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران معتقد است که اظهارنظرهای چهره‌های مشهور و صاحب سخن در جامعه باید منطبق با واقعیات بوده و بر اساس ذهنیات نباشد.

خبرگزاری تسنیم

در پی موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضائیه برای عفو معیاری متهمان و محکومان، جزییات این عفو ده‌ها هزار نفری تشریح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضائیه برای عفو معیاری متهمان و محکومان در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه و، معاون قضایی قوه قضاییه جزییات این عفو و بخشش گسترده که شامل ده‌ها هزار نفر می‌شود را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون قضایی قوه قضاییه جزییات موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد رئیس قوه قضائیه برای عفو معیاری متهمان و محکومان را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداران با استفاده از شیوه و شگرد برنامه‌های رسید ساز جعلی تلفن همراه باشند.