پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی برتر «جایزه شهید سلیمانی» به ایستگاه آخر رسید

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی برتر «جایزه شهید سلیمانی» به ایستگاه آخر رسید

ایسنا نوشت: اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت «جایزه سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی» فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد.

در اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت «جایزه سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی» نتایج داوری و ارزیابی حدود 500 اثر پژوهشی از آثار مربوط به سال‌های 1399 و 1400 اعم از کتاب‌، رساله دکتری و نشریات علمی داوری شده در پنج گروه اعلام خواهد شد و از 25 نفر از پژوهشگران حوزه دفاع مقدس و جبهه مقاومت تجلیل خواهد شد.

هدف از برگزاری دوسالانه «جایزه سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی» را تکریم پژوهشگران عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و توجه دادن به اهمیت و ضرورت قلمروهای پژوهش در این عرصه برشمرد. مراسم در سه محور اصلی کتاب‌های پژوهشی، رساله‌های دکتری، فصلنامه‌ها و مجلات تخصصی پژوهشی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

در این جایزه، آثاری که به شکل تخصصی به موضوعات دفاع مقدس و جبهه مقاومت از منظر پژوهش و تحقیق پرداخته‌اند در پنج گروه داوری بررسی و ارزیابی شده‌اند. علاوه بر این همانند دوره اول، بر اساس شاخصه‌های کمی و کیفی بعضی از مراکز پژوهشی فعال داخل و خارج از کشور که موضوعات دفاع مقدس و جبهه مقاومت را موردپژوهش قرار داده‌اند، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت «جایزه سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی» فردا چهارشنبه 23 آذر ماه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

5555

کد خبر 1706505