شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری کنسرت‌ها گفت: از نظر ما هیچ محدودیتی برای آغاز فعالیت‌های هنری نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موسویان بیان کرد: واقعیت این است که نهادهای نظامی و امنیتی ایران قوی هستند و بر شرایط فعلی کشور سوارند و مشکل ناآرامی ها را حل میکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چین معمولا زمانی تعداد جنگنده‌هایی را که به سمت تایوان می‌فرستد، افزایش می‌دهد که اقدامات «تحریک‌آمیز» در منطقه رخ داده باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در نخستین همایش ملی رویکرد‌های نوین در مدیریت مرز گفت: دشمنان ما، ایران را بهتر از ما می‌شناسند و می‌دانند، ایران چقدر قدرتمند است؛ آن‌ها موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیک ایران را به خوبی می‌شناسند. وی با بیان اینکه امنیت کشور‌ها از مرز شروع می‌شود، افزود: کشوری قدرتمند است...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: فعال سیاسی اصولگرا، گفت: آقای روحانی نمی توانست زیاد وقت بگذارد و بیشتر متکی به بولتن بود ولی آقای هاشمی خودش مطالعه می کرد و روی شبکه ها می رفت و وقت می گذاشت. من اطلاع داشتم و خود ایشان هم به من می گفت. با ایشان مصاحبه داشتم و وقتی وارد اتاق شدم دیدم پشت کامپیوتر نشسته و دارد اخبار مختلف را مورد مطالعه قرار می دهد.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جشنواره سینماحقیقت به سؤالات خبرنگاران در خصوص حمایت از مستندسازان، رفع مشکل هنرمندان ممنوع‌الکار، جشنواره فیلم فجر و آغاز فعالیت‌های کنسرت‌های موسیقی، پاسخ داد.

وب‌گاه فرارو

سردار غفور کارگری به عنوان یکی از سرداران سپاه پاسداران، در لیست تحریمی‌های اتحادیه اروپاست و نمی‌تواند تیم‌های ورزشی پارالمپیک را در بسیاری از مسابقات برون‌مرزی همراهی کند.

وب‌گاه الف

رییس پلیس راه البرز از بارش برف و کندی تردد در جاده کرج - چالوس خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

خبرگزاری مهر

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: برای ساخت سکوهای فشارافزایی باید از همه ظرفیت‌های کشور از جمله قرارگاه و شرکت صدرا استفاده شود و مذاکراتی برای این منظور انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موسویان گفت: من معتقدم مشکلات مردم را نباید دست کم گرفت و حاکمیت برای تامین رضایتمندی مردم، نیازمند تغییرات اساسی در سیاستهای اقتصادی و اجتماعی و روابط خارجی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: روابط عمومی سپاه پاسداران شهرستان پردیس از دستگیری تعدادی از عوامل رسانه‌های غربی که با حمایت مالی و اطلاعاتی اقدام به فیلم و عکسبرداری از موقعیت‌های مختلف می‌کردند خبرداد.

وب‌گاه عصر ایران

همچنین فروش طرح ترافیک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه متوقف است و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز جمعه متوقف می‌شود.

وب‌گاه الف

وزارت اقتصاد با تاکید بر اینکه اجرا و تحقق اصل 44 قانون اساسی و ارتقای شاخص‌های عملکردی بنگاه‌های واگذار شده از اهداف مورد انتظار خصوصی سازی است، اعلام کرد: دولت در واگذاری بلوک 12 درصدی هلدینگ خلیج فارس، با اهلیت سنجی و در یک رقابت تنگاتنگ توانست به سمت تحقق این هدف گام بردارد.