پنج‌شنبه 14 تیر 1403

انتقاد مسعود پزشکیان از برخورد با مردم / اگر با ما بودند حق دارند به خیابان بریزند اما اگر خلاف نظر ما حرف داشتند نمی‌توانند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
انتقاد مسعود پزشکیان از برخورد با مردم / اگر با ما بودند حق دارند به خیابان بریزند اما اگر خلاف نظر ما حرف داشتند نمی‌توانند

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم اگر با ما بودند حق دارند در خیابان بریزند اما اگر با ما نبودند و خلاف نظر ما حرف داشتند نمی توانند بیایند.

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود پزشکیان در ادامه مناظره درباره مقصر اصلی وضع موجود گفت: مقصر اصلی دولت و مجلس و قوه قضائیه هستند و وقتی این ها خلاف می کنند همین اتفاقات می افتد، من چه کردم؟ من از اول اعتراض کردم و سوال کردم و گفتم این آدم هایی که مسئول می گذارید منافعشان درگیر است و نمی توانند کار کنند. دانشجویان و اساتید را چون می خواستند خواست مردم را مطرح کنند بیرون کردند و تعلیق کردند.

او ادامه داد: مردم اگر با ما بودند حق دارند در خیابان بریزند اما اگر با ما نبودند و خلاف نظر ما حرف داشتند نمی توانند بیایند و آن ها را میگیریم و می گوییم به خاطر اخلال در نظم مملکت باید محاکمه شوید. هر کی در خیابان می آید تا حق خود را مطالبه کند برخورد می کنیم، معلم می آید، بازنشسته می آید با باتوم و زندان با آن برخورد می کنیم. اگر ما به مردم احترام بگذاریم و حرفشان را بشنویم منی که مدیر هستم دیگر حق نداریم خلاف قانون عمل کنم. ما باید صدای مردم را بشنویم، صدای آن 60 درصد را شنیدیم؟ نه ما باید هوای همه مردم را داشته باشیم در همه حوزه ها، براساس حق و عدالت با مردم برخورد کنیم. اگر غیر از این ادامه دهیم نمی توانیم. با کفر میشه حکومت را نگه داشت اما با ظلم نمی شود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید