شنبه 29 اردیبهشت 1403

انجمن خودروسازان

انجمن خودروسازان

وب‌گاه گسترش

صنعت خودرو در ایران از مشکلات عمیقی رنج می‌برد و برای اصلاح این صنعت علاوه بر اصلاح اساسی ساختار آن، باید ابعاد اثرگذاری مانند قیمت‌گذاری، توسعه فناوری، رقابت‌پذیری، ایمنی و کیفیت، اسقاط، مصرف سوخت و نحوه تامین مالی نیز اصلاح و تعیین‌تکلیف شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عملکرد شگفت‌انگیز اقتصاد ایالات متحده و ثبت رکورد در بازار سهام موجب شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران آنچه را که در حال وقوع است «اقتصاد طلایی» بنامند. نگرانی اصلی در حال حاضر ژئوپلیتیک است، بالاخص در شرایطی که احتمال گسترش دامنه درگیری میان اسرائیل و حماس در سراسر خاورمیانه افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت‌های خودروساز بار دیگر برای جبران زیان انباشته خود سراغ فرمول تجدید ارزیابی می‌روند. این اقدام در سال‌های گذشته نیز تکرار شده و نتیجه‌ای جز فرو رفتن در باتلاق زیان‌دهی نداشته و نتوانسته وضعیت مالی خودروسازان را بهبود ببخشد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

به تفصیل قیمت انواع خودروها در بازار آزاد امروز مقایسه به روز گذشته تغییرات کمی نشان داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه مشرق نیوز

کاکایی می‌گوید: اگر تحریم‌هایی که به صنعت خودروی ایران تحمیل شود، به اقتصاد و صعنت کشوری مانند ژاپن تحمیل می‌شود، در کمتر از یک ماه تعطیل می‌شد؛ چون این کشور حتی مواد اولیه صنعت خود را هم نداشت.

وب‌گاه گسترش

بر اساس داده‌های ماه گذشته انجمن خودروسازان چین، فروش خودرو در سراسر صنعت در چین در سال گذشته 12 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و به 30.1 میلیون دستگاه رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سهام نیسان موتور به میزان 12 درصد سقوط کرد که بزرگترین افت این شرکت در بیش از دو دهه گذشته و پس از آن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سهام نیسان موتور 12 درصد سقوط کرد که بزرگترین افت این شرکت در بیش از دو دهه گذشته و پس از آن است که درآمدهای سه ماهه کمتر از انتظارات بود و پیش‌بینی‌ها را با توجه به رقابت سخت در چین برای فروش خودرو کاهش داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تولید و فروش خودرو در چین از مرز 30 میلیون دستگاه عبور کرد و رکورد بالایی را به ثبت رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای اولین بار چین در سال 2023 درتولید و فروش خودرو از مرز 30 میلیون دستگاه عبور کرد و رکورد بالایی را ثبت کرد.