یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اندر حکایت مکافات‌خانه دنیا

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اندر حکایت مکافات‌خانه دنیا

مشهد - ایرنا - فرد چاقوکشی در مشهد که با ناجوانمردی یک نگهبان پارک را مضروب کرده و گریخته بود در زمانی کوتاه با وی در اتاق یک بیمارستان بستری شد.

شهردار منطقه سه شهرداری مشهد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مامور انتظامات بوستان بهار در مشهد که به ضرب چاقو مصدوم شده بود به طور اتفاقی با ضارب فراری اش در بیمارستان هم اتاق شد و او را شناسایی کرد.

مهدی خداشناس افزود: روز گذشته این مامور 35 ساله سعی داشت از ورود یک موتورسوار به بوستان جلوگیری کند اما موتورسوار او را با چاقو از ناحیه صورت و گردن چاقو مصدوم کرد و گریخت و مامور مصدوم نیز به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

شهردار منطقه سه شهرداری مشهد گفت: فرد ضارب اما پس از خروج از بوستان با یک دستگاه خودرو تصادف کرده و به همان بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد منتقل شده بود و به شکل تصادفی با ماموری که خود، او را مضروب کرده بود در یک اتاق بستری شده بود که توسط وی شناسایی و تحویل کلانتری شد.

شهرداری منطقه سه از مرکز شهر مشهد و خیابان شیرازی تا حاشیه این شهر و محدوده هایی مانند خواجه ربیع، رسالت، سیس آباد، قرقی و مهرگان ادامه دارد و با دارا بودن ظرفیت های گردشگری و طبیعی چون آرامگاه خواجه ربیع، باغ نادری، ایستگاه بزرگ راه آهن مشهد و بوستان بزرگ بهار، وظیفه خدمت رسانی به زائران و مجاوران را برعهده دارد.

این منطقه، به عنوان دومین منطقه بزرگ مشهد از لحاظ جمعیتی، مشتمل بر چهار ناحیه و 17 محله است و وسعتی افزون بر سه هزار و 307 هکتار دارد که طبق سرشماری سال 1395 جمعیتی افزون بر 400 هزار نفر را در خود جای داده است.

برچسب‌ها