شنبه 1 اردیبهشت 1403

انصراف اشتادسازه مشهد از هندبال زنان باشگاه‌های آسیا به بهانه کرونا

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
انصراف اشتادسازه مشهد از هندبال زنان باشگاه‌های آسیا به بهانه کرونا

تیم هندبال زنان اشتاد سازه مشهد از حضور در جام باشگاه‌های آسیا انصراف داد.

به گزارش ایسنا، تیم اشتادسازه مشهد تنها نماینده هندبال زنان ایران بعد از اعلام آمادگی برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا از حضور در این مسابقات منصرف شد. با وجودی که ماه‌ها است همه کشورها درگیر مقابله با ویروس کرونا هستند و مسئولان این باشگاه با آگاهی از این موضوع و حتی بعد از پایان مهلت ثبت نام حضور خود در این مسابقات را اعلام کرده بودند، حال شیوع کرونا و حضور تیم هند را بهانه‌ای برای عدم حضور در این مسابقات اعلام کرده‌اند. این در حالی است که این تیم پیش از این از اعتبار فدراسیون هندبال استفاده کرده و بعد از اتمام مهلت ثبت نام با رایزنی بسیار نام خود را برای حضور در مسابقات ثبت کرده بود.

هر چند انصراف اشتادسازه مشهد قبل از زمان قرعه کشی مسابقات اعلام شد و جریمه ای برای فدراسیون هندبال ایران نخواهد داشت اما دیگر فرصتی برای حضور تیم دوم لیگ در این مسابقات وجود ندارد. تیم شهید شاملی که در رده دوم لیگ برتر فصل 98 _99 قرار داشت می توانست به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کند اما اشتادسازه این فرصت را از هندبال زنان ایران گرفت تا تیم دیگری شانس حضور داشته باشد.

سومین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا از 6 تا 13 تیر به میزبانی آلماتی قزاقستان انجام خواهد شد و کشورهای ازبکستان، قزاقستان کویت و هند در این مسابقات حضور خواهند داشت. انتهای پیام