دوشنبه 11 تیر 1403

انگار بمب منفجر شده / یک سوراخ بزرگ زمین فوتبال را بلعید! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انگار بمب منفجر شده / یک سوراخ بزرگ زمین فوتبال را بلعید! (عکس)

یک حفره عظیم به عرض 30 متر و عمق تقریباً 10 متر بخشی از زمین فوتبال در شهر آلتون آمریکا در ایلینوی را بلعید.

به گزارش "ورزش سه"، این حفره حتی یکی از تیرهای روشنایی ورزشگاه را هم بلعید. چاله فرورفته در اثر "ریزش یک معدن در اعماق زمین" ایجاد شد.

روز چهارشنبه یک حفره عظیم به عرض 30 متر و عمق تقریباً 10 متر بخشی از زمین فوتبال در شهر آلتون آمریکا در ایلینوی را بلعید. این حفره حتی یکی از تیرهای روشنایی ورزشگاه را هم بلعید و گفته می شود در اثر "ریزش یک معدن در اعماق زمین" ایجاد شده است.

شرکت مصالح ساختمانی اعلام کرد معدن زیرزمینی حوالی ساعت 10 صبح در پارک گوردون مور این شهر فروریخت. مقامات محلی پارک ها و مراکز تفریحی تخمین می زنند که گودال 30 متر عرض و نزدیک به 10 متر عمق دارد.

این پارک در حال حاضر بسته شده و کارشناسان در حال بررسی خسارت هستند تا برای تعمیر برنامه‌ریزی می‌کنند. برخی از رویدادهای از قبل برنامه ریزی شده نیز لغو شده است. 

جی بی پریتزکر، فرماندار ایلینویز، از اداره ایمنی معدن فدرال خواست تا در مورد ریزش آن تحقیق کند. پریتزکر بعدازظهر پنجشنبه گفت: «ساکنان شهرستان مدیسون مستحق یک تحقیق کامل و کاملاً آگاهانه در مورد این حادثه برای تسریع بازگشت آنها به حالت عادی هستند.»

هنوز گزارشی از مصدومیت و مجروحان احتمالی منتشر نشده است.

یک دوربین امنیتی لحظه باز شدن سوراخ، بلعیدن تیر چراغ برق، چمن و غیره را ثبت کرده است.

مایکل هاینز، مدیر پارک و تفریحات آلتون، به KSDK وابسته به NBC گفت: «به نظر چیزی مثل یک فیلم ترسناک است، نه؟ به نظر می رسد بمبی منفجر شده است.»

انگار بمب منفجر شده / یک سوراخ بزرگ زمین فوتبال را بلعید! (عکس) 2
انگار بمب منفجر شده / یک سوراخ بزرگ زمین فوتبال را بلعید! (عکس) 3
انگار بمب منفجر شده / یک سوراخ بزرگ زمین فوتبال را بلعید! (عکس) 4