جمعه 28 اردیبهشت 1403

اهداف اسرائیل در تیررس موشکهای نیروهای مسلح ایران است

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اهداف اسرائیل در تیررس موشکهای نیروهای مسلح ایران است

فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران گفت: اسرائیل بداند که اهداف این رژیم در تیررس موشک های نیروهای مسلح ایران است.

سرتیپ دوم سیدعلی نباتی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اردبیل اظهار داشت: ارتش قبل از انقلاب در اختیار استکبار جهانی بود و با تصمیم‌گیری آمریکا و سایر مستکبران روزگار نشست و برخاست داشت.

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی و دریایی به دنبال حفظ منافع آمریکا بودند و نیروی زمینی ارتش نیز در اختیار مستشاران آمریکا بود تا با تصمیم آنها زمینه تحرک و اقدامات عملی را انجام دهند.

فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران گفت: در رژیم سابق ارتش کشور ما جولانگاهی برای آمریکایی ها و غربی ها بود و آنها سعی می کردند برای ارتش کشورمان تصمیم گیری کنند.

نباتی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جوانان ارزشی و انقلابی ارتش به نیروی ضداستکباری تبدیل شد و توانست در عرصه های مختلف قدرت و صلابت خود را حفظ کند.

وی گفت: با شروع جنگ تحمیلی ارتش توانست نیروها و تجهیزات خود را سروسامان داده و در این دوران سخت با تقدیم 48 هزار شهید 211 هزار جانباز و 28 هزار آزاده و اعزام 3.5 میلیون سرباز در دوران دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دهد.

فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تیپ 40 ارتش نیز با تقدیم یک هزار و 604 شهید و 2 هزار و 535 جانباز به عنوان تیپی پرافتخار در دوران دفاع مقدس ماموریت و مسئولیت خود را به شایستگی به انجام رساند و توانست به عنوان مقتدرترین تیپ از مرزهای کشور دفاع کند.

نباتی تصریح کرد: ارتش امروز به مجهز شدن به انواع سلاح و مهمات و پهبادهای هوشمند هجومی یکی از باصلابت ترین نیروها در منطقه است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به تانک های نفربر، تجهیزات زرهی، ناو جنگی و هواپیماهای بسیار پیشرفته مجهز شده و در عرصه های مختلف توانسته توان و نیروی خود را به نمایش بگذارد.

فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران قدرت بازدازندگی نیروهای مسلح کشورمان را بی‌نظیر توصیف و اظهار کرد: ما امروز در منطقه اجازه نمی‌دهیم تا دشمن کوچکترین خطایی را مرتکب شده و یا نگاهی چگ به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

نباتی بیان کرد: نیروهای مسلح ما به ویژه ارتش در اوج آمادگی است و پیام ما به دوسان صلح و آشتی و دشمان این است که با قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران کوچکترین شوخی را نداشته باشند.

وی اظهار داشت: متجاوزان باید بدانند که ما پاسخی سخت به کوچک‌ترین یاوه گویی آنها می دهیم و در این بین اسرائیل باید بداند که هیچ نقطه ای از تیررس موشک های ما در امان نخواهد بود و ما پاسخی کوبنده به یاوه سرایی آنها خواهیم داد.

فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: گزیش و عضویابی ارتش به ویژه تیپ 40 آغاز شده و ما از جوانان متعهد و دلاور دعوت می کنیم تا به عضویت ارتش درآمده و زمینه پاسداشت این کشور را در برابر همه یاوه گویی های دشمن فراهم آورند.

نباتی ادامه داد: تیپ 40 آمادگی دارد تا در رژه 29 فروردین روز ارتش توان رزمی خود را در کنار نیروهای مسلح به نمایش گذاشته و مراقبت بیشتر را از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در برابر هجمه های احتمالی دشمنان داشته باشد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.