شنبه 8 اردیبهشت 1403

اهدای 1616 تبلت به کودکان نیازمند دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اهدای 1616 تبلت به کودکان نیازمند دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی از اهدای یک هزار و 616 تبلت برای دسترسی کودکان دارای معلولیت تحت پوشش توسط صندوق حمایت از کودکان ملل متحد خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ احسان جعفری از اهدای یک هزار و 616 تبلت برای دسترسی کودکان دارای معلولیت تحت پوشش توسط صندوق حمایت از کودکان ملل متحد خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: این اقدام، با موافقت دفتر بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت امور خارجه برای دستیابی کودکان نیازمند دارای معلولیت در راستای اجرای بند 9 تفاهم‌نامه برنامه مشترک سازمان بهزیستی کشور با صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف) و با در نظر گرفتن پیشگیری از ع ری و 19 که ز از و ا در ا دن را به همراه دارد، صورت پذیرفت.

وی گفت: معاونت امور توانبخشی تبلت‌های اهدائی به کودکان دارای معلولیت را با اولویت کودکان خدمت‌گیرنده نیازمند در مراکز روزانه آموزشی توانبخشی سراسر کشور بالاخص مناطق محروم توزیع می‌کند.

4 میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا پایان شهریور سهام عدالت می‌گیرند گاز رایگان برای بیش از 900 هزار مشترک کمیته امداد و بهزیستی