سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام رییس عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، هانی کرده یکی از اراذل معروف تهران به زندان تهران بزرگ تحویل داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد عصبانی در اقدامی هولناک با ضربات چاقو جان همسرش را گرفت. مرد عصبانی در اقدامی هولناک با ضربات چاقو جان همسرش را گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ مردی که به اتهام قتل همسرش به قصاص محکوم شده، اکنون با شکایت جدید اولیای دم برای دریافت مهریه مقتول از وی نیز مواجه شده است.

خبرگزاری تسنیم

جدیدترین تکنیک جراحی بازسازی رباط صلیبی قدامی زانو در بیمارستان فیاض‌بخش انجام شد.

خبرگزاری دانشجو

معاونت امور تخصصی و پشتیبانی رزم قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با هدف حفظ و ارتقاء سطح آمادگی بهداری رزمی نیرو‌های مسلح در جنگ‌های آینده و با در نظر گرفتن بهره‌گیری از ظرفیت بخش‌های مختلف کشوری و لشکری در این حوزه و ایجاد وحدت رویه در اقدامات مشترک در زمان جنگ و بحران، اقدام به برنامه‌ریزی، طراحی و برگزاری کنگره‌ای تحت عنوان «بهداری رزمی در جنگ‌های آینده؛ چالش‌ها و راه‌کارها» به مدت...

وب‌گاه الف

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باند مخوف تروریستی پیش از سالگرد حاج قاسم در کرمان منهدم شد، گفت: تروریست‌ها 16 بمب برای انفجار در کرمان آماده بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از مرگ پنج نفر بر اثر گاز گرفتگی در باغ شهری اطراف روستای کوهمره سرخی شیراز خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در بررسی‌های اولیه، 5 نفر در رده سنی 30 الی 40 ساله که در یک اتاقک در حال استراحت بوده‌اند بنا به نظریه کارشناسان اورژانس به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پنج نفر بر اثر گازگرفتگی در باغشهری در شیراز فوت کردند. پنج نفر بر اثر گازگرفتگی در باغشهری در شیراز فوت کردند. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از مرگ پنج نفر بر اثر گاز گرفتگی در باغ شهری اطراف روستای کوهمره سرخی شیراز خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از مرگ پنج نفر بر اثر گاز گرفتگی در باغ شهری اطراف روستای کوهمره سرخی شیراز خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

محمد نصیری، اسطوره وزنه برداری ایران صحبت های تکان دهنده ای در خصوص وضعیت این روزهای خودش می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل، گفت: تمام شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و بارش سنگین برف مردم را خانه‌نشین کرده است. مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل، گفت: تمام شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و بارش سنگین برف مردم را خانه‌نشین کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، مهدی خدمتی اظهار داشت: نه تنها نمین بلکه تمام شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و از اهالی انتظار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز دختر 18 ساله در آبادان در اقدامی هولناک دست به خودکشی زد. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین صبح...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: بارش برف تا عصر امروز ادامه خواهد داشت و با برنامه‌ریزی انجام شده سعی ما بر این خواهد بود تا راهداران در جاده‌ها و شهرداری‌ها نیز در داخل شهرها عملیات پاکسازی و برفروبی را از سطح معابر انجام دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای نگهبان نظر خود را درباره لایحه برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.