سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

یک روانپزشک با بیان اینکه پیش آگهی پانیک در افراد مختلف متفاوت است، گفت: درمان اختلال پانیک هر چه سریع‌تر شروع شود، اثرگذاری بیشتری دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آتشفشانی در جنوب غربی ایسلند، در شمال گرینداویک، اوایل روز یکشنبه فوران کرد که منجر به تخلیه اجباری ساکنان آن شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتشفشانی در جنوب غربی ایسلند، در شمال گرینداویک، اوایل روز یکشنبه فوران کرد.

وب‌گاه فرارو

این پذیرش اولین دوره‌ای است که در وزارت بهداشت اجرا می‌شود و پذیرفته شدگان مقطع پزشکی عمومی با قانون سهمیه برقراری عدالت آموزشی (بومی) نمی‌توانند در این دوره شرکت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس مصوبات پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی، داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته‌های تخصصی «بی‌هوشی» و «طب اورژانس» بودند، می‌توانستند بدون گذراندن طرح خود می‌توانستند، وارد دوره دستیاری شوند. ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه‌ای خطاب به دانشگاه های علوم‌پزشکی، موضوع ورود مستقیم از کارورزی به رزیدنتی در رشته‌های «کودکان»، «بیهوشی»...

وب‌گاه مشرق نیوز

بیماری‌های قلب و عروق مهمترین عامل مرگ و میر ایرانیان است، امراضی که بر اساس آمارهای وزارت بهداشت و ثبت احوال، سالانه حدود 140 هزار نفر را می‌گیرد و هزاران نفر را بستری و از کار افتاده می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری برای حوزه تربیت دوره‌های مختلف رشته پزشکی، موضوع پذیرش دستیار به صورت مستقیم از دوره کارورزی یا انترنی را در یکصدمین نشست خود مصوب کرده است. این مصوبه برای اجرا از بهمن ماه 1402 به دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است. بر اساس مصوبه...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به تعرفه‌های غیرواقعی، نسبت به کوچ پزشکان به مشاغل غیرپزشکی هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به تعرفه‌های غیرواقعی، نسبت به کوچ پزشکان به مشاغل غیرپزشکی هشدار داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با فرا رسیدن فصل زمستان و سردتر شدن هوا، کارشناسان نگران رابطه بین هوای سرد و افزایش خطر خونریزی مغزی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با فرا رسیدن فصل زمستان و سردتر شدن هوا، کارشناسان نگران رابطه بین هوای سرد و افزایش خطر خونریزی مغزی هستند.

وب‌گاه فرارو

در طول سالیان گذشته افراد اقدامات احتیاطی زیادی را برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کووید - 19 انجام می‌دادند در نتیجه میزان بسیاری از میکروب‌های دیگر که باعث ایجاد بیماری‌های تنفسی می‌شدند به پایین‌ترین حد تاریخی رسیدند. زمانی که این اقدامات احتیاطی متوقف شدند سطوح پایین‌تر ایمنی کوتاه مدت در کل جمعیت در برابر آن میکروب‌ها منجر به انتقال گسترده‌تر از حد معمول شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد امین نیکویی نژاد از فوت یک مرد میان سال و مصدومیت سه نفر بر اثر انفجار یک باب منزل مسکونی در شهر چرام خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع داد که در پی انفجار یک باب منزل مسکونی در شهرستان چرام یک نفر جان باخته و 3 نفر دیگر مصدوم شده‌اند.