سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانش آموز کلاس هفتمی در کهگیلویه و بویراحمد خود را حلق آویز و خودکشی کرد هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین دانش...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دردسر مزاحمان تلفنی برای تلفن 112 هلال احمر بسیار بیشتر از اورژانس و پلیس است، زیرا حتی با تلفن بدون سیم کارت هم می‌توان با این شماره امدادی بین المللی تماس گرفت، اما آیا شکل گیری شماره تماس واحد امدادی در ایران امکان پذیر است و می‌توان علاوه بر فرهنگ سازی، دستگاه‌های مختلف را هماهنگ کرد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس اورژانس کرمان، گفت: مجموع تعداد مصدومان بستری انفجار تروریستی کرمان در بیمارستان به 21 نفر رسیده که 9 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

وب‌گاه عصر ایران

ظهر دیروز تصادف زنحیره‌ای در مسیر جاده فریمان تربت‌جام به دلیل طوفان شن و کاهش دید افقی رخ داد که نیروهای پلیس‌راه، آتش‌نشانی، اورژانس 115 و هلال احمر با هدف امدادرسانی و رهاسازی مصدومان حادثه در محل حاضر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: مردی که به اتهام قتل همسرش به قصاص محکوم شده، اکنون با شکایت جدید اولیای دم برای دریافت مهریه مقتول از وی نیز مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد ثروتمند و شریکش به طرز عجیبی در کارخانه شان به قتل رسیدند. مرد ثروتمند و شریکش به طرز عجیبی در کارخانه شان به قتل رسیدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ سه سال پس از مرگ مرموز مرد ثروتمند و شریکش در یک کارگاه اطراف تهران، پرونده در حالی به دادسرای محل حادثه برگردانده شد که تحقیقات جنایی در دادسرای پایتخت به نتیجه نرسید.

وب‌گاه فرارو

از 200 سال پیش تا به الان در بازار بزرگ تهران 70 هزار واحد صنفی و 23 اتحادیه در بازار استقرار یافته‌اند و همین اعداد است که وقتی حرف انتقال بازار به میان می‌آید، کار را نشدنی می‌کند.

وب‌گاه فرارو

متهم به قتل همسرش اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من یک‌بار ازدواج کرده و یک پسر دارم، اما به خاطر اختلاف با همسر اولم او را طلاق دادم. از سال 1392 هم با مقتول آشنا شدم و ازدواج کرده و دو دانگ خانه‌ام را با 180 سکه طلا مهریه‌اش کردم غافل از این که او از همان ابتدا مرا فریب داده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرد میانسالی که پس از قتل همسرش به قصاص محکوم شده بود، اولیای دم برای دریافت مهریه مقتول از وی شکایت کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

در ادامه تحقیقات مشخص شد، یکی از قربانیان به نام حسن، پسر یک مرد کارخانه‌دار است، اما در کارگاهی که متعلق به پسرعمه‌هایش بود اقدام به خرید و فروش ماشین و تعمیر یخچال‌های تریلر و فروش آن‌ها می‌کرد. نفر دوم نیز، شریک و دوست حسن بود که روز حادثه برای محاسبات کاری پیش او آمده بود، اما پس از خوردن مشروب حاوی سیانور جانش را از دست داده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سه سال پس از مرگ مرموز مرد ثروتمند و شریکش در یک کارگاه اطراف تهران، پرونده در حالی به دادسرای محل حادثه برگردانده شد که تحقیقات جنایی در دادسرای پایتخت به نتیجه نرسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در تصادف زنجیره‌ای جاده فریمان - تربت‌جام 20 دستگاه خودرو به دلیل طوفان شن و عدم دید کافی در جاده به صورت جلو به عقب با یکدیگر برخورد کردند.

وب‌گاه گسترش

در جهان امروز، تحولات به سرعت در حال رخ دادن هستند و افزایش هزینه‌های حوزه سلامت باعث فشار قابل توجهی بر جامعه شده است. اما با هوشمندسازی بیمارستان‌ها، علاوه بر کاهش هزینه‌ها، می‌توان به افزایش درآمدهای کشور نیز دست یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: با همکاری دستگاه‌های امدادی شهرستان بستان‌آباد، عملیات انتقال مادر باردار و نوزاد بد حال از روستای پشیکلو این شهرستان با موفقیت انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: با همکاری دستگاه‌های امدادی شهرستان بستان‌آباد، عملیات انتقال مادر باردار و نوزاد بد حال از روستای پشیکلو این شهرستان با موفقیت انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوزاد رفسنجانی با کمک تکنسین‌های اورژانس صحیح و سالم در منزل به دنیا آمد و به زایشگاه منتقل شد.