سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: طوفان شن و کاهش دید رانندگان در مسیر فریمان به تربت‌جام منجر به برخورد زنجیره‌ای 20 دستگاه خودرو سواری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوزاد رفسنجانی با کمک تکنسین‌های اورژانس صحیح و سالم در منزل به دنیا آمد و به زایشگاه منتقل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم می‌گوید وقتی رازی را درباره همسرش فهمید با یکدیگر دچار اختلاف شدند و در نهایت او را کشت. مرد 60ساله به جرم قتل همسر جوانش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت به گزارش عرشه آنلاین، متهم می‌گوید وقتی رازی را درباره همسرش فهمید با یکدیگر دچار اختلاف شدند و در نهایت او را کشت.

وب‌گاه فرارو

علی جعفریان درباره دغدغه‌های خود از آینده پزشکی کشور می‌گوید، او معتقد است: «به سمتی می‌رویم که در آینده نزدیک متخصص بیهوشی برای عمل آپاندیس هم در شهرستان نداشته باشیم.».

وب‌گاه مشرق نیوز

طوفان شن و کاهش دید رانندگان در مسیر فریمان به تربت‌جام منجر به برخورد زنجیره‌ای 20 دستگاه خودرو سواری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طوفان شن و کاهش دید رانندگان در مسیر فریمان به تربت‌جام منجر به برخورد زنجیره‌ای 20 دستگاه خودرو سواری شد.

وب‌گاه عصر ایران

تعداد 10 نفر از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که چهار نفر آنها به صورت تحت نظر و 6 نفر هم وصل به دستگاه هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از مرگ کشاورز 62 ساله در روستای حسین‌آباد نیشابور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای یک باند 8 نفره از مردان افغانستانی در حالی دستگیر شده اند که در پرونده ی آن ها جرایم مختلفی از جمله 30 فقره خفت گیری، تجاوز به زنان حتی مقابل چشم شوهران شان و در نهایت قتل وجود دارد. اعضای یک باند 8 نفره از مردان افغانستانی در حالی دستگیر شده اند که در پرونده ی آن ها جرایم مختلفی از جمله 30 فقره خفت گیری، تجاوز به زنان حتی مقابل چشم شوهران شان و در نهایت قتل وجود دارد. در ادامه...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان این‌که عرضه دارو از محلی غیر از داروخانه خطرناک است، گفت: متاسفانه بخش قابل توجهی از شیرخشک، قاچاق می‌شد اما با توزیع آن بر اساس کد ملی نوزادان، شیرخشک به مصرف‌کننده واقعی می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حدود 40 سال پیش سرنوشت تلخی برای یک زن ایرانی که قصد مهاجرت غیرقانونی به آمریکا را داشت رقم خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به برف و کولاک شدید در گیلان از مشدود شدن جاده پونل به خلخال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختران و پسران فراری با خیال واهی خود را از شهرهای دور و نزدیک به تهران می رسانند و درست زمانی که در تاریکی شهر راهی خود را تنها می پندارند، مددکاران آسیب‌های اجتماعی شهرداری هستند که در ترمینال‌ها و خیابان های شهر به کمک آنها می‌روند و گاهی با پرداخت هزینه‌ای، این کودکان را به خانه برمی‌گردانند. دختران و پسران فراری با خیال واهی خود را از شهرهای دور و نزدیک به تهران می رسانند و درست...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرایند مرحله شفاهی چهل‌ویکمین دوره آزمون دستیاری فوق‌تخصصی از روز دوشنبه 16 بهمن ماه آغاز می‌شود و روز چهارشنبه 18 بهمن به پایان می‌رسد. مرکز طبی کودکان، دانشگاه علوم‌پزشکی (عج)، بقیه‌الله (عج)، بیمارستان مسیح دانشوری، بیمارستان قلب شهید رجایی، بیمارستان سینا، بیمارستان 15 خرداد، مرکز قلب تهران، بیمارستان مفید، بیمارستان امام خمینی (ره)، بیمارستان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که با همسرش مدتها اختلاف داشت همسرش را به طرز فجیعی آتش زد و به قتل رساند. مردی که با همسرش مدتها اختلاف داشت همسرش را به طرز فجیعی آتش زد و به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین؛ زنی میانسال پیش از مرگ روی تخت بیمارستان مدعی شد شوهرش او را به آتش کشید اما همسر مقتول این ادعا را رد می‌کند.