سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که با همسرش مدتها اختلاف داشت همسرش را به طرز فجیعی آتش زد و به قتل رساند. مردی که با همسرش مدتها اختلاف داشت همسرش را به طرز فجیعی آتش زد و به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین؛ زنی میانسال پیش از مرگ روی تخت بیمارستان مدعی شد شوهرش او را به آتش کشید اما همسر مقتول این ادعا را رد می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس اورژانس کرمان با اشاره به اینکه تعداد کل مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدا 284 نفر بوده است گفت: تا ساعت 6 صبح امروز (شنبه) از 25 مجروح بستری در بیمارستان‌های کرمان 6 نفر برای ادامه حیات، نیازمند اتصال به دستگاه‌های تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) هستند. رییس اورژانس کرمان با اشاره به اینکه تعداد کل مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدا 284 نفر بوده است گفت: تا ساعت 6 صبح امروز (شنبه) از 25...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری گفت: علت اولیه سقوط هواپیمای آموزشی حاکی از آن است که سانحه خارج از منطقه پروازی رخ داده و خلبان نتوانسته از کوه مرتفع عبور کند.

وب‌گاه فرارو

آزمون پذیرش دستیار که بسیار رقابتی بود طوری شده که الان 800 صندلی آن خالی می‌ماند، من هم ندیدم وزارت بهداشت آن را تکذیب کند و یعنی این اخبار درست است، در رشته‌هایی مانند طب اورژانس، داخلی، جراحی، کودکان، بیهوشی، تعداد زیادی جای خالی وجود دارد، تازه 50 درصد رزیدنت‌هایی بیهوشی بعد از قبولی انصراف می‌دهند، بنابراین به صندلی‌های خالی اضافه می‌شود. امروز برای دستیاری رشته‌ها لوکس متقاضی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از اقوام «یسنا. ش» در خصوص جزییات این اتفاق می‌گوید: اینکه اعلام شد یسنا خود را حلق‌آویز کرده و به خاطر مشکلات مالی این اقدام را انجام داده، صحت ندارد. یسنا با مصرف قرص [.] به زندگی خود پایان داد. او دختر باهوشی بود و از دیدن مشکلاتی که در زندگی داشت، رنج می‌برد. یسنا از جدایی مادر و پدرش خیلی ناراحت بود. دلیل این اقدام هولناک یسنا هم همین بود. یک هفته قبل از اینکه به زندگی خود...

وب‌گاه فرارو

یکی از اقوام «یسنا. ش» در خصوص جزییات این اتفاق می‌گوید: اینکه اعلام شد یسنا خود را حلق‌آویز کرده و به خاطر مشکلات مالی این اقدام را انجام داده، صحت ندارد. یسنا با مصرف قرص [.] به زندگی خود پایان داد. او دختر باهوشی بود و از دیدن مشکلاتی که در زندگی داشت، رنج می‌برد. یسنا از جدایی مادر و پدرش خیلی ناراحت بود. دلیل این اقدام هولناک یسنا هم همین بود.

وب‌گاه فرارو

بالاخره برف و باران دامن خود را در ایران هم گستراند و زمستانی خشک با بارش برف و باران کمی امید به این سرزمین دمید، اما طبق معمول برخی از مسئولان دوباره آماده بارش‌ها نبودند و برف برخی از راه‌های مواصلاتی را مسدود کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌گوید: امروز برای دستیاری رشته‌ها لوکس متقاضی وجود ندارد، نتیجه‌اش این می‌شود که پزشکی کشور محتاج پزشکان خارجی می‌شود، البته دیگر 50 سال قبل هم نیست که پزشک هندی و بنگلادشی به ایران بیاید، او هم به انگلیس می‌رود، آن موقع که به ایران می‌آمدند درآمد خوبی داشتند اما الان برای چه به ایران بیایند، یعنی کشور را به سمتی می‌بریم که در آینده نزدیک متخصص بیهوشی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوانی که با ظاهری عجیب و غریب در یک روز، به دو پسرجوان حمله اسیدی کرده و بینایی چشم یکی از آنها را گرفته بود، وقتی در محاصره ماموران گرفتار شد، به سمت آنها اسید پاشید تا از مخمصه فرار کند اما هدف شلیک گلوله قرار گرفت. پسر جوانی که با ظاهری عجیب و غریب در یک روز، به دو پسرجوان حمله اسیدی کرده و بینایی چشم یکی از آنها را گرفته بود، وقتی در محاصره ماموران گرفتار شد، به سمت آنها اسید...

خبرگزاری تسنیم

صبح پنجشنبه نهم آذر امسال یک نوزاد 6 ماهه در بیمارستان کودکان مفید تهران فوت کرد؛ در شهریور ماه امسال نیز قصور پزشکی بخشی از کادر درمان بیمارستان مفید، جان یک نوزاد 13 ماهه را نیز گرفته بود.

وب‌گاه فرارو

انگار تبعات بعد از قتل را نتوانسته باشد تحمل کند، به هرحال عذاب وجدان کم چیزی نیست. قاتل هم که باشی شاید تحمل خونی که ریخته‌ای را نداشته باشی و وقتی نزدیک به بازداشت می‌شوی تنها راه را برداشتن خودت از میان می‌بینی. تحمل قصاص و چوبه دار سخت است. این پرونده برای قاتلانی است که بعد از وقوع قتل خودکشی کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از ایست قلبی یک کوهنورد 48 ساله در ارتفاعات کوه ارغوان این استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، واژگونی خودرو در مسیر سبزوار - داورزن منجر به مرگ یک نفر شد.

وب‌گاه عصر ایران

این رخداد عصر امروز روی داد که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو دنا در کیلومتر 65 غرب سبزوار به سمت داورزن، یک سرنشین خودرو به دلیل شدت جراحات وارده قبل از رسیدن اورژانس جان باخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واژگونی خودرو در مسیر سبزوار - داورزن منجر به مرگ یک نفر و مصدوم شدن پنچ نفر دیگر شد.