سه‌شنبه 3 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

در پی تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان ایلام (شماره 112) مبنی بر ایست قلبی فردی 48 ساله در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت به همراه تکنسین اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آموزش‌وپرورش کوهدشت در مورد تنبیه بدنی یک دانش‌آموز 13ساله از سوی یکی از افراد شاغل در آموزشگاه این دانش‌آموز، توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آموزش‌وپرورش شهرستان کوهدشت در مورد تنبیه بدنی یک دانش‌آموز 13 ساله از سوی یکی از افراد شاغل در آموزشگاه این دانش‌آموز، توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

مسمومیت با الکل در پایان هفته جاری طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، 9 نفر را در ایذه راهی بیمارستان کرد که در این میان بامداد جمعه یکی از این افراد جان خود را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: کمیسیون پزشکی تخصصی درباره مرگ کودک 6 ماهه در بیمارستان مفید پس از ترک وظیفه تعدادی از کارکنان این بیمارستان اعلام کرد: امکان زنده ماندن بیمار در صورت تسریع در رسیدگی صحیح وجود داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بر اثر مسمومیت با الکل در اهواز و ایذه دو نفر جان باختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز اورژانس 115 خوزستان گفت: انفجار گاز شهری در یک واحد مسکونی ماهشهر باعث مصدوم شدن چهار نفر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مرگ دو نفر پس از اعزام به بیمارستان و علی‌رغم تلاش کادر درمانی بر اثر مسمومیت با الکل خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

کمیسیون پزشکی تخصصی درباره مرگ کودک 6 ماهه در بیمارستان مفید پس از ترک وظیفه تعدادی از کارکنان این بیمارستان اعلام کرد: امکان زنده ماندن بیمار در صورت تسریع در رسیدگی صحیح وجود داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اثر مسمومیت با الکل در اهواز و ایذه دو نفر جان باختند. بر اثر مسمومیت با الکل در اهواز و ایذه دو نفر جان باختند. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: بامداد امروز دو مرد 56 و 20 ساله در اهواز و ایذه بر اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دو نفر در اهواز و ایذه دچار مسمومیت توسط الکل شدند که علی رغم تلاش‌های پزشکی انجام شده، جان باختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نورنیوز نوشت: مناقشه‌ای که میان مدیران صداو سیما با مسئولان شورای امنیت کشور بر سر مخابره اخبار بحران درگرفته، در سطوح دیگر و در موضوعات و موارد دیگر هم نمونه‌های فراوانی دارد. روند اطلاع رسانی در مواقع بحران، البته خالی از تنش نیست و جریان خبری خواه ناخواه با اختلافات و تلاطم هایی مواجه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: بامداد امروز جمعه (22 دی) دو مرد 56 و 20 ساله در اهواز و ایذه بر اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شدند. وی ادامه داد: این دو فرد پس از اعزام به بیمارستان و علی‌رغم تلاش کادر درمانی بر اثر مسمومیت با الکل جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: این دو فرد پس از اعزام به بیمارستان و علی‌رغم تلاش کادر درمانی بر اثر مسمومیت با الکل جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شلیک گلوله در مراسم عروسی جان مرد 42 ساله لنده ای را گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسوول اورژانس 115 خواف اظهارکرد: بر اثر ریزش قنات در بخش «جلگه زوزن» این شهرستان مرزی یک مرد 60 ساله جان خود را از دست داد.