جمعه 30 شهریور 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عرشه آنلاین

بامداد امروز پنجشنبه بیست‌وچهارم خردادماه، صدای تیراندازی پی‌درپی سکوت شبانگاهی محله جنت‌آباد را درهم شکست و خیلی زود وقوع جنایتی هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد. بامداد امروز پنجشنبه بیست‌وچهارم خردادماه، صدای تیراندازی پی‌درپی سکوت شبانگاهی محله جنت‌آباد را درهم شکست و خیلی زود وقوع جنایتی هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ طولی...

خبرگزاری تسنیم

داماد یک خانواده به‌خاطر اختلاف خانوادگی پدر زن خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و متواری شد.

وب‌گاه فرارو

«این بیچاره‌ها هر ماه 30 روز زیر کوه کار می‌کردن ولی 8 میلیون و 9 میلیون تومن حقوق می‌گرفتن و از برج 12 پارسال بیکار شدن، چون بخش پیمانکاری تعطیل شد. ما هم تا اعتراض می‌کنیم میگن شرکت ورشکست شده. هر کارگاه استخراج حدود 6 تا کارگر داره و هر کارگاه باید روزانه 30 تا واگن زغال تحویل بده، چون حقوقمون به تعداد واگن زغالی که تحویل میدیم حساب میشه.»

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد جوان که از دوستش کینه به دل گرفته بود، نقشه قتل او را کشید و بعد از دو ماه فرار دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جوانی که به جرم قتل تحت تعقیب قرار داشت، وقتی به خاطر یک جرم دیگر دستگیر شد، خود را با هویت جعلی معرفی کرد اما در نهایت لو رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اورژانس 115 خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در محور شوش به حر در سه راهی شرکت قند 6 نفر مصدوم بر جا گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اورژانس 115 خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در محور شوش به حر در سه راهی شرکت قند 6 نفر مصدوم بر جا گذاشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

پسربچه شب گذشته پس از مراجعه به اورژانس بیمارستان اکبر درگذشت. در دو روز گذشته دو کودک دیگر در شهرستان‌های دزفول و نکا نیز قربانی سگ گزیدگی شده و جان خود را از دست داده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد. رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه 16 خرداد، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار بزرگ تهران به عنوان قدیمی‌ترین مرکز اقتصادی پایتخت که از دوران صفویه بر جای مانده و در دوران قاجار به طرح‌های توسعه‌ای آن نگاه ویژه شده، اکنون در مسیری قرار گرفته که با سبقه‌ای کهن، به شرایطی بسیار ناایمن و نیازمند بازسازی و ساماندهی رسیده است بازار بزرگ تهران به عنوان قدیمی‌ترین مرکز اقتصادی پایتخت که از دوران صفویه بر جای مانده و در دوران قاجار به طرح‌های توسعه‌ای آن نگاه ویژه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد همسرکش خبر داد. رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد همسرکش خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه 16 خرداد، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک زن جوانی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

خبرگزاری دانشجو

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از برگزاری جلسه مشترک با روابط‌عمومی اورژانس استان تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دادستان تهران گفت: در نتیجه پیگیری‌های دادستانی تهران از تعداد 129 ساختمان بحرانی، 58 فقره در سال گذشته ایمن‌سازی شده و مابقی در برنامه 1403 قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد: به زائران توصیه می‌شود از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب دوری و از گرما و شلوغی پرهیز کنند و حتماً مایعات بنوشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم حج امسال در حالی برگزار می‌شود که افزایش دمای هوا به یک چالش برای سلامتی زائران تبدیل شده است و به همین دلیل وزارت بهداشت عربستان توصیه‌هایی برای ایمنی زائران دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان