سه‌شنبه 12 تیر 1403

اولویت مجلس و دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اولویت مجلس و دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

حاجی بابایی گفت: با هماهنگی های ایجاد شده بین مجلس و دولت اولویت بر تکمیل وافتتاح طرح های نیمه تمام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حمیدرضا بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی شب گذشته در بازدید از طرح های نیمه تمام راه آهن و ورزشگاه 15 هزار نفری سبزوار با اشاره به اینکه بسیاری از طرح ها وپروژه ها از سنوات گذشته نیمه تمام مانده است اظهارداشت: اجرای طرحهای عمرانی نیمه تمام در سطح کشور با تخصیص اعتبارات شتاب می گیرد.

وی با بیان اینکه نیمه تمام ماندن این طرح ها سبب خسارات و از بین رفتن بیت المال خواهد شد افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت های دولت و مجلس است.

حاجی بابایی با اشاره با اینکه با پیگیری نمایندگان در مجلس طرح‌های نیمه‌تمام فعال تر شده و برای سال آینده بودجه کافی برای آنها اختصاص خواهد یاقت.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل این پروژه این اطمینان را برای مردم ایجاد میکند که مدیریت کشور فعال شده و در حال تکمیل طرح های برزمین مانده است.

حاجی بابایی با اشاره به موقعیت قرار گیری سبزوار در راه های مواصلاتی تاکید کرد: باید کوتاهی‌های انجام گرفته در اجرای پروژه راه‌آهن سبزوار به پایان برسد و این طرح هرچه سریعتر به مراحل پایانی خود نزدیک شود.

انتهای پیام /