پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اولین حراج پاییزی شمش طلا

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
اولین حراج پاییزی شمش طلا

پنجاه‌ودومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران روز یکشنبه اول مهر ماه برگزار می‌شود. به گفته سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، با فروش 168کیلوگرم شمش طلا در حراج پنجاه‌ویکم این مرکز، حجم شمش‌های خریداریشده تا کنون از مرز 10تن عبور کرد و بر این اساس بیش از 44هزار میلیارد تومان از سرمایه به چرخه اقتصاد کشور بازگشت. به گزارش «ایسنا» اصغر بالسینی به برگزاری جلسه51 حراج شمش طلا اشاره...

بازگشت 44همت به اقتصاد

او افزود: تاکنون در مجموع 51جلسه حراج شمش طلای برگزارشده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، 10هزار و 6کیلوگرم (10 تن) شمش طلا حاصل از رفع تعهد ارزی صادرکنندگان عرضه شده و براساس آن 44.4هزار میلیارد تومان (44.4همت) سرمایه به چرخه اقتصاد کشور بازگشته است.

یکم مهرماه؛ اولین حراج شمش طلا در پاییز1403

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در ادامه خاطرنشان کرد: جلسه بعدی (پنجاه‌ودوم) حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران در روز یکشنبه، اول مهر ماه برگزار می‌شود و با توجه به تعطیلی روزهای جمعه و شنبه (30 و 31شهریورماه) متقاضیان تا ساعت24 روز پنج‌شنبه 29شهریورماه فرصت دارند تا با واریز مبلغ 350میلیون تومان به‌عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش در این حراج شرکت کنند. به گزارش مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ایران، متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می‌توانند با واریز مبلغ 3میلیارد و 500میلیون ریال (350 میلیون تومان) به‌عنوان وجه‌الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت24 روز پنج‌شنبه 29 شهریورماه، در پنجاه‌ودومین حراج این مرکز شرکت کنند. این حراج از ساعت 12 الی 16 در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

--> اخبار مرتبط