دوشنبه 7 آبان 1403

اولین گل گوندوگان در بهترین زمان ممکن / مجازات رئال بعد از اشتباهات مرگبار: بارسا روی ابرها (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اولین گل گوندوگان در بهترین زمان ممکن / مجازات رئال بعد از اشتباهات مرگبار: بارسا روی ابرها (عکس)

درحالیکه تنها 7 دقیقه از شروع ال‌کلاسیکو گذشته بود بارسا روی اشتباه دو بازیکن رئال مادرید توسط ایلکای گوندوگان به گل رسید.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا و رئال مادرید از دقایقی پیش در اولین ال‌کلاسیکوی فصل به مصاف هم رفته‌اند. دو غول اسپانیایی در حالی در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک به مصاف هم رفته‌اند که در حال حاضر هیچکدام صدرنشین لالیگا نیستند. بارسلونا خیلی زود موفق شد رئال و کارلو آنچلوتی را شوکه کند. درحالیکه تنها 7 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود دو اشتباه از بازیکنان رئال مادرید باعث شد ایلگای گوندوگان، خرید تابستانی بارسا، دروازه رئال را باز کند.

گوندوگان که می‌خواست با فران تورس یک و دو کند ناگهان با توپی بادآورده مواجه شد. اورلین شوامنی که می‌خواست حرکت ترکیبی گوندوگان و تورس را قطع کند به اشتباه باعث شد پاسی عالی در اختیار ستاره آلمانی بارسا قرار بگیرد. اشتباه دوم را داوید آلابا مرتکب شد. تکل او برای دور کردن توپ از مقابل پای گوندوگان زمان‌بندی درستی نداشت و گوندوگان در محوطه جریمه به راحتی و با شوتی داخل پا دروازه کپا را باز کرد تا مونتجوئیک از شادی منفجر شود.

جالب اینجا است که این اولین گل ایلکای گوندوگان با پیراهن بارسا است. ستاره آلمانی فصل گذشته منچسترسیتی بهترین زمان ممکن را برای به ثمر رساندن اولین گل خود با پیراهن بارسا انتخاب کرد. داوید آلابا در دیدار رئال مادرید و سویا هم یک گل به خودی وارد دروازه رئال کرده بود و حالا بار دیگر با اشتباهش در قلب خط دفاعی رئال باعث گل خوردن این تیم شد.

اولین گل گوندوگان در بهترین زمان ممکن / مجازات رئال بعد از اشتباهات مرگبار: بارسا روی ابرها (عکس) 2
اولین گل گوندوگان در بهترین زمان ممکن / مجازات رئال بعد از اشتباهات مرگبار: بارسا روی ابرها (عکس) 3
اولین گل گوندوگان در بهترین زمان ممکن / مجازات رئال بعد از اشتباهات مرگبار: بارسا روی ابرها (عکس) 4
اولین گل گوندوگان در بهترین زمان ممکن / مجازات رئال بعد از اشتباهات مرگبار: بارسا روی ابرها (عکس) 5