دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

او نفر اصلی من است؛/ رونی کلمن: هادی چوپان نه، این بار لانسفورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
او نفر اصلی من است؛/ رونی کلمن: هادی چوپان نه، این بار لانسفورد!

پرافتخارترین ورزشکار مستر المپیا اعتقادی به قهرمانی نماینده ایران در دوره جدید این رقابت‌ها ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، رونی کلمن بدنساز افسانه‌ای که هشت بار قهرمان رقابت‌های مستر المپیا شده، در فاصله چند هفته مانده تا شروع دور جدید این مسابقات، پیش‌بینی خود را از قهرمان این دوره اعلام کرد.

کلمن که یکی از پرافتخارترین بدنسازان تاریخ محسوب می‌شود، به رسم همیشه پیش‌بینی خود را از قهرمان این دوره اعلام کرده که البته با نظر قبلی وی تفاوتی ندارد.

او که روی استیج رقابت نزدیکی با برخی از بزرگان این ورزش از جمله جی کاتلر داشته، از وقتی بازنشست شده برنامه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی داشته که به دلیل ترکیبی از سرگرمی و تعامل با طرفداران، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

در یکی از آخرین ویدیوهای خود، کلمن در یوتیوب مهمان یک برنامه پرسش و پاسخ بود که در آن طرفداران سوالاتی را برای اسطوره ارسال کردند تا پاسخ دهد.

در یکی از این سوالات، کلمن درباره قهرمان مستر المپیا صراحتا گفت: «من برای این سوال بازهم به سراغ نفر اصلی خودم یعنی درک لانسفورد می‌روم.»

در بخش اوپن مردان این دوره از مستر المپیا رقابت فوق‌العاده شدید است و هر مدعی تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به کار می‌گیرد.

«هادی چوپان» معروف به «گرگ ایرانی»، توانست در مستر المپیای سال 2022 که در آمریکا برگزار شد به مدال طلا برسد.

این اولین قهرمانی یک ایرانی در مسابقات معتبر مستر المپیا به شمار می‌رفت، اما کلمن شانسی برای قهرمانی چوپان در این دوره قائل نیست.

او نفر اصلی من است؛/ رونی کلمن: هادی چوپان نه، این بار لانسفورد! 2
او نفر اصلی من است؛/ رونی کلمن: هادی چوپان نه، این بار لانسفورد! 3