جمعه 7 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیج ستاره معصومی همسر سابق مهدی قائدی به دلیل انتشار محتوای مجرمانه توسط مقام قضایی بسته شد. پیج ستاره معصومی همسر سابق مهدی قائدی به دلیل انتشار محتوای مجرمانه توسط مقام قضایی بسته شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با دستور مقامات قضایی، صفحه اینستاگرام همسر مهدی قائدی از دسترس خارج شد. دلیل این اقدام به طور واضح مشخص نیست اما پس از پاک شدن تمام پست های صفحه شخصی ستاره معصومی، پستی با این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آهن، یکی از املاح ضروری برای بدن است که در تشکیل گلبول‌های قرمز نقش دارد. گلبول‌های قرمز در انتقال اکسیژن به تمام سلول‌های بدن نقش اساسی دارند و به رشد و ترمیم مطلوب بافت‌ها نیز کمک می‌کنند. زنان به علت کمبود آهن در بدنشان بهتر است تا علاوه‌بر قرص‌های آهن، این نوشیدنی‌ها را نیز در برنامه غذایی خود قرار دهند. آهن، یکی از املاح ضروری برای بدن است که در تشکیل گلبول‌های قرمز نقش دارد. گلبول‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

با روشن شدن وضعیت مالکیتی باشگاه استقلال این باشگاه در فصل جدید روزهای بهتری را در فصل نقل و انتقالات تجربه خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه 1403 در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد حقوق بشر گفت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌هاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر گفت: استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل و در ماه‌های گرم، مصرف برق سرمایشی را نسبت به کولر آبی بیش از 6 برابر افزایش می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گواهینامه‌های موتورسیکلت طی مدت یک روزه در کل کشور صادر می شوند. گواهینامه‌های موتورسیکلت طی مدت یک روزه در کل کشور صادر می شوند. به گزارش عرشه آنلاین؛ این گواهینامه بر اساس مصوبه هیئت وزیران صادر می‌شود و فرآیند خاصی دارد، از جمله اینکه فرد باید در دوره‌های آموزشی ثبت نام و شرکت کند. پس از گذراندن دوره، افراد باید در آزمون شرکت کنند، در واقع این‌طور نیست که برخی تصور کنند حتماً در...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم در پیامی درگذشت معصومه حائری را تسلیت گفت.

وب‌گاه فرارو

طبق اعلام روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان، پرواز تهران - زاهدان - مشهد تغییر مسیر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس جمهوری، گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن یزدانی پس از چندین ماه مصدومیت به تمرینات اختصاصی پرداخت. حسن یزدانی پس از چندین ماه مصدومیت به تمرینات اختصاصی پرداخت. به گزارش عرشه آنلاین؛ حسن یزدانی پس از ماه ها دوری از میادین به دلیل انجام عمل جراحی کتف، فیلمی از تمرینات کشتی خود را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مسیر پرواز تهران - زاهدان - مشهد به دلیل شرایط جوی در فرودگاه بین المللی زاهدان به کرمان تغییر مسیر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گویا سندرم کلنگ بی‌قرار شهرداری دوباره عود کرده و این بار درست بیخ گوش یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران یعنی تئاتر سنگلج قرار است به زمین بخورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - در حالی تیم فوتبال مس رفسنجان در ضربات پنالتی مرحله یک شانزدهم جام حذفی با نتیجه پنج بر چهار مقابل پیکان تهران به برتری رسید و به جمع هشت تیم پایانی این رقابت‌ها صعود کرد که پیکان در 6 رقابت رودررو موفق به شکست مس نشده و رفسنجانی‌ها با این سرمربی هنوز نباخته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان از تغییر مسیر پرواز تهران - زاهدان - مشهد به کرمان به دلیل شرایط جوی خبر داد.