جمعه 31 فروردین 1403

ایران

ایران

وب‌گاه ورزش سه

صنعت نفت آبادان که به لطف برد شگفت انگیز مقابل سپاهان بعد از مدت‌ها از قعر جدول جدا شده بود، بار دیگر به رتبه شانزدهم سقوط کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در ویدیویی که گفته می‌شود در ولنجک در تهران ثبت شده است، شهروند تهرانی که سگ خود «پاسکال» را برای قدم زدن به بیرون از منزل برده، با صحنه‌ای جالب مواجه شد و آن را ثبت کرد. در این ویدیو یک روباه مادر به دنبال بچه خود در خیابان سرگردان است که در نهایت مقابل دیدگان این شهروند و سگش، به توله‌اش محلق شد. این شهروند در توضیح ویدئو نوشته: «زمانی که برای پیادهروی صبح همراه سگش به بیرون رفته،...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدافع راست رامهرمزی استقلال با پایان مصدومیتش احتمالا از بازیکنان اصلی آبی‌ها نبرد در مقابل شمس آذر خواهد بود.

وب‌گاه تابناک

پرسپولیس سرانجام در هفته بیست‌وچهارم از استقلال پیشی گرفت، البته این سبقت در جدول لیگ موقتی است و باید دید تیم جواد نکونام فردا مقابل شمس آذر قزوین و مربی جسورش چه می‌کند

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال گل‌گهر توانسته بود با پیروزی 2 بر صفر به وقت‌های اضافی نیمه دوم وارد شود، اما به یکباره ورق برگشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه اکنون دفاع مشروع ایران پایان یافته است، گفت: باید رژیم صهیونیستی وادار شود تا از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی افزون‌تر علیه منافع ایران دست بردارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی هاشمی‌نسب به جای جواد نکونام در کنفرانس پیش از بازی استقلال حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. مهدی هاشمی‌نسب به جای جواد نکونام در کنفرانس پیش از بازی استقلال حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین گفت: قبل از هر چیزی عذرخواهی ویژه از مجری شایسته و توانمند فوتبال برتر کنم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ایران در نشست ویژه شورای امنیت سازمان ملل گفت که اسرائیل باید از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته جلسه داشتند که در این گزارش جزئیات جلسات کمیسیون‌ها و مصوبات آنها را می‌خوانیم.

وب‌گاه ورزش سه

محسن حسن زاده، سرمربی 49 ساله و موفق فوتسال ایران با قراردادی چهار ماهه هدایت تیم المصافی، تیم ششم لیگ عراق را برعهده گرفت

وب‌گاه خبر آنلاین

ناصرالدین‌شاه در یکی از سفرهای اروپایی به شدت تحت تاثیر پیشرفت‌های صنعتی اروپا قرار گرفته بود، با مشاهده بیمارستان‌های فرنگی به پزشک مخصوص دربار دستور داد تا مریضخانه‌ای به سبک اروپایی دردل شهر تهران بسازد که در واقع این کار حرکتی نو برای‌گسترش علوم پزشکی شد.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک نساجی مازندران به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل تراکتور به میدان برود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلمی از اظهارات قدیمی رئیسی درباره حجاب در فضای مجازی بازنشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پرسپولیس گفت: نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه با اشاره به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران گفت: هیچ دولتی در مقابله با چنین حمله موشکی به ساختمان سفارتش که بخشی از حاکمیت آن به شمار می‌رود، ساکت نمی‌نشیند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.