جمعه 31 فروردین 1403

ایران

ایران

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانیال اسماعیلی‌فر پس از گلزنی مقابل نفت آبادان، حرکتی منشوری مقابل دوربین رسانه‌ها انجام داد که تصاویرش موجود است. پرسپولیس در حالی موفق شد نفت آبادان را 3-0 شکست دهد که گل اول این بازی توسط دانیال اسماعیلی‌فر به ثمر رسید.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران بسیاری از تیم‌ها از حذف منچسترسیتی به دست رئال مادرید ابراز خوشحالی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در دومین روز از رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام، علی آقامیرزایی موفق به کسب مدال برنز شد و تیم کانونی 2 نفره مردان ایران به عنوان پنجمی رسید.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در کشور طی امروز تا دوشنبه هفته آینده از احتمال سیلاب، تگرک و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رژیم صهیونیستی که مدعی بود به حمله تنبیهی ایران پاسخ می‌دهد، پاسخ داد؛ در جنجالی تبلیغاتی، رسانه‌های این رژیم به ایران حمله کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد: زمین لرزه 4.2 ریشتری که بامداد امروز شهر روداب، در جنوب غربی این شهرستان را لرزانده بود، خسارتی نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می برد، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا گفت که اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری در سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

وب‌گاه گسترش

در حال حاضر، پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد به وضعیت عادی قبلی بازگشت کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

با همراهی دولت طی 2 سال اخیر در حوزه حمل و نقل عمومی تهران که سال‌هاست با کمبود و فرسودگی شدید ناوگان مواجه است، اتفاقات خوبی افتاده اما اکنون در بزنگاهی قرار داریم که بار دیگر آزمونی برای مسئولان دولتی محسوب می‌شود!

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری در سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد، تسهیلات درمانی در نظر گرفته شده در مصوبه تعرفه‌های درمانی سال 1403 توسط دولت را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبیین پیام عملیات «وعده صادق»، گفت: تنبیه متجاوز با هوشمندی کامل در عرصه میدان و سیاست یا در عرصه سیاست و عملیات دفاعی بازدارنده، بسیار خوب و هوشمندانه انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق در روز شنبه (اول اردیبهشت)، با افزایش 20 درصدی طبق احکام جدید خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نخستین روز از رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، قایق دو نفره سبک وزن زنان راهی فینال شد، فاطمه مجلل به نیمه‌نهایی صعود کرد و حمیدرضا رضوانی راهی شانس مجدد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آزادکار وزن 57 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریف مغولستانی خود از کسب سهمیه المپیک بازماند.