سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی رفع کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مریدان موسسه مصاف و در راس آنها، علی‌اکبر رائفی‌پور، یکی از پرچمداران دشمنی با قالیباف بودند و بخشی از مسوولیت درگیری در فضای مجازی با هواداران قالیباف را برعهده داشتند. آنها شرایطی ایجاد کرده‌اند که هر کسی از منابع مالی یا سایر مناسبات موسسه مصاف سوالی در فضای مجازی مطرح می‌کند، او را متهم به تطمیع شدن از سوی تیم قالیباف می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش از انتخابات اخیر مجلس، علی اکبر رائفی پور اموال خود را منتشر کرده بود؛ او گفته که مستاجر است و هیچ پولی بابت سخنرانی‌هایش نمی‌گیرد و اگر هم کسی پولی به حساب موسسه واریز کند، ارتباطی به او ندارد! پیش از انتخابات اخیر مجلس، علی اکبر رائفی پور اموال خود را منتشر کرده بود؛ او گفته که مستاجر است و هیچ پولی بابت سخنرانی‌هایش نمی‌گیرد و اگر هم کسی پولی به حساب موسسه واریز کند، ارتباطی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی راه حل مسائل کشور را «عقلانیت انقلابی» دانست و گفت: عقلانیت انقلابی راه حل مشکلات فرهنگی از جمله مسئله حجاب را فقط قضایی نمی‌بیند بلکه به بازاندیشی در شیوه‌های تربیتی هم نظر دارد اما سیاست رهاسازی اجتماعی به بهانه انجام کارهای زیربنایی را نیز بر خلاف عقلانیت می‌پندارد.

وب‌گاه گسترش

مدت هاست که صحبت از انتقال گاز ایران به پاکستان مطرح می شود و تاکنون پیشرفت فیزیکی نداشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، از تحویل واحدهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در شهر جدید هشتگرد تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اسطوره صربستانی دنیای تنیس از سوی بنیاد لاروس به عنوان ورزشکار سال معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه لیورپول به دنبال جذب توماس فرانک سرمربی تیم فوتبال برنتفورد برای جایگزینی یورگن کلوپ است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که با اصلاح بخش دوم بودجه درامدهای مالیاتی 70 همت کاهش یافته به نظر میرسد در صورت تصویب طرح مجلس 100 همت از درامدهای مالیاتی نیز با کاهش رو به رو شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کیومرث هاشمی در دیدار باب مسئولان کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی گفت: فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با جامعه ورزش همه حول محور مسائل فرهنگی است و این نشان دهنده اهمیت مسئله فرهنگی است.

وب‌گاه الف

معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن با اشاره به عدم هماهنگی با راه‌آهن در بارگیری قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه، گفت: اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی این قطار با مساعدت راه‌آ‌هن انجام شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضع ما برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب است اما متولیان نتوانستند مساحت مورد نیاز برای این رویداد فرهنگی را در این مکان فراهم کنند.

خبرگزاری میزان

نمایندگان مجلس در راستای رفع ایرادات شورای نگهبان درخصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه دارایی‌هایی را که انتقال آن‌ها مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود را مشخص کردند.

وب‌گاه تابناک

معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس از ثبت رکورد جدید تولید ماهانه بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) توسط این شرکت در فروردین ماه سال 1403 خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

لیگ برتر خلیج فارس با تمام کاستی‌ها و حواشی، دشوارترین رقابت ورزشی در ایران محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران بزرگ - ایرنا - سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه یک هزار خودروی برقی وارداتی به شهر تهران پلاک ملی گرفته اند، گفت: این خودروها استانداردهای لازم را از مراجع ذی صلاح اخذ و در صف دریافت پلاک تاکسی هستند.