جمعه 7 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روز دوم از نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 گروه‌های علوم تجربی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. به گزارش عرشه آنلاین؛ آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه در 412 شهر، 624 حوزه اصلی و 1993 حوزه فرعی از ساعاتی قبل آغاز شد. در مرحله اول آزمون سراسری، در مجموع یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب ثبت نام کرده‌اند که 63 درصد آن‌ها زن و 37 درصد مرد هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر رئیس دولت سیزدهم به چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دوطرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم را نشان می دهد تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم را نشان می دهد تصویری از پارکینگ خودروهای تولیدی کارخانجات خودروسازی ارگ جدید بم و حجم خرابی سیل روز گذشته را مشاهده می‌کنید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گمرک ایران اعلام کرد: واردات قهوه در سال 1402 با رشد 75 درصدی به رقم 148 میلیون دلار رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلوپ به شایعات انتخاب آرنه اسلوت به‌عنوان سرمربی لیورپول واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل گفت: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان هستیم. به طور مثال، اوامر قطعی و صادرشده از ناحیه ولایت در مسائل فرهنگی به جای اینکه عمل شود، مورد تکرار مستمر قرار می‌گیرد و مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می‌گویند که رهبری فرموده اند. این چه بساطی است؟ رهبری می‌فرماید که عمل شود،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: رهبران غربی به خاطر رژیم صهیونسیتی در برابر ارزش‌های خود ایستاده‌اند.

وب‌گاه فرارو

کوه‌های تهران که از ابتدای بهار از هر نقطه شهر معلوم بود، طی دیروز و امروز زیر غباری پنهان شده است که نشان از افزایش آلاینده‌ها دارد. همچنین ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوا در فرمانداری شهرری و منطقه 17 با نشان دادن شاخص 158 و 153 نشان می‌دهد هوا در این دو نقطه شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و برای همه مردم بسیار ناسالم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم مست عشق در نخستین روز نمایش عمومی خود، یک رکوردشکنی سهمگین از خود به جای گذاشت و توانست با جذب 51 هزار مخاطب، رکورد فروش روز نخست سینما را از آن خود کند. مجموع فروش این فیلم برای روز نخست، 3 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ مست عشق در شرایطی به این رکوردشکنی دست یافته که این رکورد طی یک دهه اخیر، در اختیار فیلم ساعت 5 عصر مهران مدیری بوده است. ساعت 5 عصر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهرداری منطقه 7 تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمباوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با نگاهی به تصویر زیر می توانید قیمت انواع ملک در تهران در سال 1353 را ببینید.

خبرگزاری تسنیم

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع حجاب گفت: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، تقاضا دارم در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید به اندازه کافی دوقطبی‌ها وجود دارد، منطقی و استدلالی بحث کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

بررسیها نشان میدهد مجموع دو پرداختی به اقشار محروم، یعنی یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر کفایت نمی نمی‌کند.