پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ایران

ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت که بازیکن اکوادوری پیشین تیم فوتبال این باشگاه پس از طی دوره نقاهت می‌توانست به میادین بازگردد، اما آبی‌های اهوازی برای این بازیکن ریسک نکردند.

وب‌گاه الف

جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن 585 نفر در سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز در طول محورهای مواصلاتی توقیف ساعتی می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترافیک در آزادراه تهران - شمال سنگین گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصلاح‌طلبان میانه‌رو سعی کردند که همچنان مسیر سیاست‌ورزی را از طریق مشارکت رسمی دنبال کنند. آنها در تهران از لیست «صدای ملت» علی مطهری حمایت کردند و در شهرستان‌ها نیز از نفراتی به طور جداگانه.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان که با خوراندن قرص های مرگ آور، شوهرش را کشته و سعی داشت مرگ او را ناشی از سکته قلبی نشان دهد در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت. زن جوان که با خوراندن قرص های مرگ آور، شوهرش را کشته و سعی داشت مرگ او را ناشی از سکته قلبی نشان دهد در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت. این زن که از مدت ها قبل نقشه جنایت را در سر داشت پیش تر نیز با دستکاری ترمز خودرو شوهرش قصد کشتن او را داشت که ناکام ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هافبک اکوادوری که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع آبی‌های اهوازی پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد.

خبرگزاری میزان

نماز جمعه این هفته تهران - دهم فروردین ماه - به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کرمی بیان کرد: اکنون ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

وب‌گاه ورزش سه

بهترین بازیکن شهداب یزد در بازی شب گذشته برابر شهرداری یک ارومیه‌ای بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران در مورد جمع‌آوری غیرمجاز پسماند توسط سودجویان با اشاره به همکاری بسیار جدی بین دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا درباره برخورد با مافیای زباله، گفت: توقیف مجموعه ماشین‌هایی که خارج از ضوابط در حال انجام این کار هستند، از قبل از عید شروع شده است و مجموعه‌های مختلف این امر را به صورت ویژه دنبال می‌کنند؛ البته شبکه‌هایی وجود...

خبرگزاری تسنیم

برخی اعضای کابینه‌ی دولت سیزدهم در سال 1402 از قوه مجریه جدا شدند که در این گزارش نگاهی به این وقایع می‌اندازیم.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای روز 9 فروردین فیلم‌های جدیدی را تدارک دیده و فقط در میان آنها می‌توان به یک آشنای قدیمی اشاره کرد که مخاطب را با خودش به دل یک عملیات عجیب و پیچیده جنگی می‌برد.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاخ خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره بزرگ "شهر رمضان" از اول ماه مبارک در پارک لاله با حضور پرشور مردم تهران برگزار شد، جشنواره‌های خاص با برنامه‌های متنوع و بی‌نظیر این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک لاله برگزار خواهد شد.

وب‌گاه الف

در حالی که در دولت های گذشته همواره تلاش می شد تا افراد و گروه های منتسب به دولت های وقت وارد مجلس شوند، اما دولت سیزدهم با کنار گذاشتن این روند، سنت شکنی کرد و انتخاب آزادانه مردم را معنای واقعی بخشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست. افزایش قیمت طلا علاوه بر اینکه قدرت خرید را کاهش داده، مردم را به سمت خرید بدلیجات و طلای دست دوم نیز تشویق کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست.