پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالی‌که ارزان‌ترین خودروی صفرکیلومتر بازار کشورمان حدود 440 میلیون تومان قیمت دارد، خواهیم دید با کمتر از نصف این رقم چه خودروهای کارکرده‌ای می‌توان خرید. به گزارش عرشه آنلاین؛ طی چند سال اخیر با پرواز قیمت خودروها در بازار کشورمان، خرید خودروی نو برای خیلی از مردم غیرممکن شده است. به گزارش پدال، در حال حاضر، کوییک به‌عنوان ارزان‌ترین خودروی سواری کشورمان در بازار حدود 440 میلیون...

وب‌گاه ورزش سه

دو بازیکن عراقی مس رفسنجان در لیست بازیکنان این تیم مقابل پیکان هم حضور ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی از ارائه فهرست انتخاباتی در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: هدف اصلی ما در انتخابات افزایش مشارکت مردم و رعایت اخلاق انتخاباتی است.

خبرگزاری تسنیم

حبیب‌زاده، منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس را ناصحیح دانست و گفت: به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهورتوجه به مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی را اولویت دولت سیزدهم دانست و گفت: هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد و دولت آمادگی دارد تا مسائل و مشکلات بر سر راه فعالیت این مناطق را برداشته و مرتفع کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: نظارت جزو وظایف ذاتی ماست که در چهارچوب کلان آن صورت می‌گیرد و دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا و 17 کشور دیگر خبر دادند طرحی برای آتش‌بس در غزه و آزادی اسرای اسرائیلی به جنبش حماس ارائه کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت. وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ زهرا مینویی، وکیل ترانه علیدوستی در شبکه اجتماعی ایکس / توییتر نوشت: در روزهای اخیر دوستان بسیاری نگران اخبار مربوط به وضعیت سلامت ترانه علیدوستی هستند، برغم عدم تمایل موکلم به انتشار اخبار وضعیت جسمانی‌اش که طبیعتا مربوط به حریم شخصی و...

وب‌گاه ورزش سه

محمد صلاح درست در مقطعی که لیورپول به او بیشترین نیاز را داشت، غیر قابل شناسایی شده و شدیدا افت کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

دو تیم پیکان و مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت کشور دولت اصلاحات با انتقاد از روش های تند و سلبی در موضوع حجاب می گوید: بعید می دانم اینها توجهی به توصیه های رهبری داشته باشند و با توجیه و سهل انگاری سبب آزار واذیت مردم می شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت. رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین...

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود شایعات مطرح شده، فرهاد مجیدی هیچ تمایلی به بازگشت به فوتبال ایران در مقطع کنونی ندارد و به‌زودی در تیمی جدید در فوتبال باشگاهی امارات مشغول به فعالیت خواهد شد.