شنبه 8 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوبت اول آزمون سراسری سال 1403، با شرکت یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب در تاریخ 6و 7 اردیبهشت برگزارشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته در یک بازی در لیگ دسته دوم به دلیل اعلام افساید داور مورد ضرب و شتم قرار گرفت. روز گذشته در یک بازی در لیگ دسته دوم به دلیل اعلام افساید داور مورد ضرب و شتم قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، یک دیدار فوتبال در تهران به درگیری کشیده شد.

وب‌گاه الف

طرح مجلس در خصوص سامان‌بخشی به بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر مراحل تصویب خود است و بسیاری از اثرات موثر آن در کنترل آشفتگی‌های بازار سخن می‌گویند اما کلاف اقتصاد ایران و بازار مسکن، پیچیده‌تر از آن است که چنین طرح‌هایی بتواند در کوتاه مدت اثر قابل توجه ای بر جای گذاشته و اسب سرکش مسکن را مهار کند.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است، گفت: شهید مطهری شخصیتی است که در این زمینه حرف برای گفتن دارد و نقطه‌نظراتش در این حوزه بسیار اثرگذار و راهگشا است لذا باید از اندیشه شهید مطهری در این بخش استفاده تمام و کمال شود.

وب‌گاه فرارو

فرمانده فراجا اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی را کاملاً قانونی و مدبرانه دانست و همراهی همه جانبه و عملی مجموعه عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در اجرای طرح نور را قابل تحسین کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران 3 روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هافبک تکنیکی و تاثیرگذار سپاهان به دلیل تشدید مصدومیت احتمالا قادر به همراهی طلایی‌پوشان در جدال حساس برابر پرسپولیس نباشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه می‌گوید: آنچه در مورد وضعیت داخلی وجود دارد این است که دولت سیزدهم به دست اندازی در بخش خصوصی رو آورده و به جای درآمدزایی به سمت کسب درآمدهای بیشتر از مردم می‌پردازد که این امر شایسته و بایسته مردمی که همه چیز خود را برای نظام دادند، نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اهدای عضو یکی از مواردی است که در حوزه سلامت تعریف می‌شود ادامه داد: بر اساس آمار‌های موجود بیش از 8 هزار فرد سالانه دچار مرگ مغزی خاکسپاری می‌شود که از این تعداد آمار اهدا کننده عضو مطلوب نیست و باید فرهنگ سازی بیشتر و بهتری صورت گیرد. عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود:...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه و شخصِ من با شفافیت و برگزاری دادگاه‌های علنی (به استثنای مواردی که قانون اساسی منع کرده است) کاملاً موافق هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

2 شهروند در 2 تصادف رانندگی به فاصله 10 دقیقه در پایتخت جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد. رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار علی ولی‌پور‌گودرزی، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: چندی قبل ماموران کلانتری 102 پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پی برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به حملات رژیم صهیونیستی در غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: این تصاویر به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکا است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوبت اول آزمون سراسری سال 1403، با شرکت یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب در تاریخ 6و 7 اردیبهشت برگزارشد.