شنبه 8 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است. او گفت قصد دارد به زودی با یک دختر ایرانی ازدواج کند. این دختر ایرانی کیست؟ ماه‌هاست ارتباط سرمربی سپاهان با شیدا مقصدلو بازیگر ایرانی سر زبان‌ها افتاده است. ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است. سرمربی سپاهان پس از این اظهارات غیرمنتظره گفت قصد دارد به زودی...

وب‌گاه ورزش سه

آرشا شکوری اولین بازی خود را برای هوادار انجام داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دلیل ادعای یک شهروند درباره وجود بمب در سفارت روسیه در برزیل، پلیس وارد این سفارتخانه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جبهه شمالی ناآرام است و حالا پس از رسانه ای شدن حمله اسرائیل به رفح، احتمال رویارویی این رژیم و حزب الله نیز افزایش یافته است؛ رویارویی که به واسطه هم صدایی اعضای مقاومت با حزب الله لبنان می تواند پرهزینه باشد.

وب‌گاه الف

وزیر دفاع چین گفت: حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران، ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل سلامت شهرداری تهران اعلام کرد: ما مکلف هستیم برای مادران دارای سه فرزند و بالاتر خدماتی ارائه کنیم که بخشی از این وظایف تکلیف است و بخشی را نیز ما در شهرداری تهران داوطلبانه انجام می‌دهیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جزئیات فعالیت قرارگاه جوانی جمعیت در شهرداری تهران اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

هری کین، ستاره انگلیسی، مهاجم بایرن مونیخ، در آستانه کسب کفش طلا به عنوان بهترین گلزن لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اعلام کرد: «پروژه تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار بهره برداری می شود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا درباره طرح پژوهشی که محققان درباره کبد چرب انجام داده‌اند، گفت: نتیجه این پژوهش نشان داد حفظ سطح ویتامین دی در حدود 20 الی 25 نانومول بر لیتر برای مردان و زنان در جمعیت ایرانی می‌تواند از ابتلا به کبد چرب پیشگیری کند.

وب‌گاه الف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند؛ دست از حماقت بردارند.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: در کشور، تصور وجود دارد که هزینه حج به دلیل محاسبه هزینه‌ها بر اساس نرخ ارز خارجی، گران است در حالیکه هزینه‌ها در داخل کشور بر اساس نرخ ارز داخلی محاسبه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز : این روزها که داستان طلاق ستاره سابق استقلال در صدر خبرهای فضای مجازی قرار داشت به تازگی صفحه ستاره معصومی همسر سابق مهدی قائدی بسته شد.

وب‌گاه ورزش سه

خداداد عزیزی اعتقاد دارد پرسپولیس با آمدن اوسمار فوتبال بهتری بازی می‌کند اما انتقاد از سبک بازی استقلال را هم غیر منطقی می‌داند