پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

ایران

ایران

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - رییس جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی باز هم اشتباه کند و بخواهد بار دیگر کوچک‌ترین تعرضی به خاک مقدس جمهوری اسلامی کند، چنان پاسخی داده خواهد شد که او و حامیانش پشیمان می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید عبدالملک الحوثی با اشاره به پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق گفت: پاسخ ایران، که از داخل خاک این کشور با شمار زیادی موشک و پهپاد صورت گرفت قوی و سریع بود.

خبرگزاری دانشجو

حسین جهانگیری، دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه شهید بهشتی درخصوص عملیات وعده صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: شاید این جمله را در این ایام بار‌ها دیده باشید «این روز‌ها و لحظات را باید در تاریخ ثبت کرد» آری به واقع آنقدر این اتفاق شیرین و بزرگ و مافوق تصور بود که باید آن را، لحظه به لحظه و تصویر به تصویرش را در تاریخ ثبت کرد، اما من میخواهم این را بگویم...

وب‌گاه خبر آنلاین

هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های با تساوی دو تیم تهرانی پیکان و هوادار آغاز شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: منتظر اعلام از سوی سازمان سنجش هستیم. آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال 1403 در تاریخ 18 اسفند1402 برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب دیدار با ذوب‌آهن به پرداخت 60 میلیون تومان محکوم شد. با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب دیدار با ذوب‌آهن به پرداخت 60 میلیون تومان محکوم شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی 2 -2 به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

با حذف سیتی و آرسنال از لیگ قهرمانان و عدم حضور انگلیسی‌ها در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ باید پرسید آیا لیگ برتر همچنان بهترین لیگ دنیا است؟

وب‌گاه عصر ایران

تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انگلیس اعلام کرد 13 نهاد ایرانی از جمله ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران را در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن کمک به ملت فلسطین را مسئولیت بزرگ کشورهای اسلامی دانست اما موضع رسمی اکثر کشورهای عربی و اسلامی در خط مقدم را به گونه‌ای دانست که تمایلی به حمایت از فلسطین ندارند.

خبرگزاری تسنیم

نیمه نخست دیدار گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل نداشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های فوتبال هوادار و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به تساوی رسیدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تشکیل کمیسیون سلامت برای استفاده از متخصصان در این شورا گفت: حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به استان سمنان، مرکز خدمات جامع سلامت و محل زیست پزشک روستای میقان از توابع شهرستان شاهرود با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای نگهبان با مصوبه کاهش دوره سربازی به 14 ماه موافقت کرد و این مصوبه در نیمه اول سال جاری اجرا خواهد شد. جزئیات قانون کاهش خدمت سربازان اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین براساس مصوبه مجلس در ماده 102 برنامه 5 ساله هفتم که به تائید شورای نگهبان رسید، ستاد کل نیرو‌های مسلح در طول اجرای برنامه هفتم پیشرفت، نسبت به کاهش خدمت سربازی به میانگین 14 ماه و تعیین تکلیف مشمولان غایب، اقدام می‌کند. با...