شنبه 8 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه گسترش

یکی از مزیت های برقی شدن صنعت خودرو را می توان ظهور خودروسازانی دانست که پیش تر در زمینه حوزه فناوری های دیجیتال مانند تولید تلفن همراه فعالیت داشته اند. یکی از این شرکت ها، کمپانی شیائومی است که در زمینه تولید تلفن همراه هوشمند، لوازم خانگی برقی هوشمند و انواع دستگاه های دیجیتال نیز فعالیت می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن پیام تبریک قاسم عموعابدینی به شرح زیر است: خدمت‌رسانی به جامعه، فرهنگ‌سازی و توسعه حرفه‌ای تدریس از جمله اهداف راهبردی دانشگاه‌های موفق دنیاست. جایگاه والای ایران در کسب دستاورد‌های علمی، مرهون تلاش‌های عالمانه و متعهدانه اعضای هیئت علمی و یاوران علمی است که روشنی‌بخش مسیر اعتلای دانایی و فرهیختگی‌اند. بخش اعظم این تلاش‌ها در کلاس‌های درس...

وب‌گاه خبر آنلاین

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه پابندهای الکترونیکی سارقان 48 ساعت شارژ نگه می‌دارد، گفت: در صورت تمام شدن شارژ پابند در کمترین زمان فرد سابقه دار دستگیر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن در خصوص قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه با بیان این‌که کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن نیت راه‌آهن سواستفاده کرد، گفت: کنسرسیوم مذکور به تعهدات خود عمل نکرد.

وب‌گاه ورزش سه

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه نهم اردیبهشت در کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل دانشگاه تهران تجمع می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان درباره مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین هفته اردیبهشت گالری‌های پایتخت میزبان نمایشگاه های هنرهای تجسمی همچون «فال حافظ»، «سفرنامه تکه‌تکه»، «هندسه خیال»، «ربع خاموش»، «قلمرو آتش»، «جاندار»، «این آشغال نیست»، «سی مرغ به یاد سیمرغ» و «فال حافظ» هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت شهر که در بوستان لاله برپا شده است، با بیان اینکه پایتخت در هفته سلامت رنگ و بوی سلامتی به‌خود گرفته است اظهار داشت: اجرای بیش از 1600 برنامه سلامت محور در مناطق مختلف تهران و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات سلامت محور از اقدامات ارزشمندی است که در این هفته انجام...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (11 اردیبهشت) خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع 212 نقطه حادثه خیز در تهران خبر داد.

وب‌گاه گسترش

وزیر صمت، علی آبادی، از تجارت و صنعتگران ایران، بهره‌مند شدن از فرصت‌های اقتصادی در بازار آفریقا را تشویق کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستأجران را تشریح کرد. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستأجران را تشریح کرد و گفت: لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها با همکاری وزارت راه و کمیسیون عمران مجلس تدوین شده است. به گزارش عرشه آنلاین، از ممنوعیت خرید و فروش نهضت ملی مسکن تا زمان نصب کنتور خبر داد و جزئیات برنامه وزارت راه...