شنبه 29 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مشارکت های مردمی و مسوولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به منظور جلب مشارکت‌های مادی و معنوی خیرخواهانه و هدایت آنها به طرح‌ها و اولویت‌های محیط زیستی با نظارت این سازمان، مجمع خیرین محیط زیست استان‌ها تشکیل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط بندی در فضای مجازی خبر داد. رئیس پلیس فتا پایتخت تصریح کرد: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر دعوت کاربران به سایت‌های قمار و شرط‌بندی توسط چند کانال و گروه تلگرامی با بیش از یک میلیون نفر دنبال کننده، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت که پس از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور گفت: اکنون خوشبختانه مردم مجددا اعتماد کردند و روزانه تقریبا نزدیک به 1000 میلیارد تومان ورودی بازار سرمایه است و هنر ما این است منابع را به سمت سرمایه‌گذاری مولد سوق بدهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان اردبیل جزئیات تیراندازی و نزاع دسته‌جمعی در شهرک سینای اردبیل را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هزینه هر برگ اوراق وام مسکن (تسه) نسبت به حدود دو هفته قبل کاهش یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با اکران سراسری فیلم سینمایی «دسته دختران» در سینما‌های کشور، اکران سیار این فیلم سینمایی در دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 33 میلیون و 600 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد100 نوشت: امروز در بازار خودرو رانا پلاس با قیمت 579 میلیون تومان (کاهش 17 میلیون تومانی) به فروش رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ یکی از اهرم‌های کمک به رشد تولید، بالا رفتن تقاضای اجناس ایرانی توسط مردم است. گرچه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های بالا رفتن تقاضا کیفیت است، ولی از علاقه و احساس مسئولیت در قبال تهیه کالای تولید ملی نباید چشم پوشی کرد. علاقه و احساس مسئولیتی که در درون افراد جامعه ریشه کرده باشد. مدرسه محراب، در نمایشگاه خیریه بهاره خود تلاش کرده است که علاوه بر تقویت...

وب‌گاه ورزش سه

کسب کفش طلا و قهرمانی شمس‌آذر موجب شده یک فصل رویایی برای مهاجم این تیم رقم بخورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی تهران از تشکیل شوراهای پژوهشی، آموزشی، پشتیبانی و فرهنگی در آینده نزدیک در جهاد تهران خبر داد و گفت: برای تبیین جایگاه اعضای هیات علمی در سازمان جهاد دانشگاهی تهران باید ساختارها و شوراها تقویت شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنا به اعلام رسانه‌های ورزشی جهان بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالی رئال مادرید است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پنجمین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، ضمن گرامیداشت مقام والای استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، اظهار کرد: بنا داشتیم تا در روز معلم میزبان شما استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم تا یکبار دیگر مسیر‌های رفته و باقی مانده را با هم مرور و برای ادامه راه هم اندیشی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بحران مسکن و اجاره نشینی که بیش از نیمی از تهرانی ها را عذاب می‌دهد، از شدت و برجستگی ویژه‌ای برخوردار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 8 استان از بارش باران، عدوبرق و وزش باد شدید طی امروز تا دوشنبه آینده در 10 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر عزل شده وزارت کار نسبت به خبر عزلش در توییتی واکنش نشان داد.