سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: دهقان از آخرین وضعیت لایحه «ساماندهی تجمعات» خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کانونی سردفتران از اعلام نتایج آزمون سردفتری خبرداد.

وب‌گاه گسترش

مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط‌زیست اعلام کرد: امروز چهارشنبه 26 بهمن، هوای تهران با شاخص 152 در این روز برفی هم همچنان برای همه گروه‌ها ناسالم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پایان معاملات روز چهارشنبه، 180 نماد رشد قیمت داشتند و 467 نماد کاهش قیمت داشتند. به عبارت دیگر، 28 درصد بازار رشد قیمت داشتند و 72 درصد بازار افت قیمت داشتند.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پیش‌رو را تشریح کرد و از احتمال یک‌طرفه شدن محورهای چالوس و هراز در روزهای آتی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت گفت: وزیر اطلاعات گزارشی اولیه از بررسی‌های اولیه در زمینه حوادث رخ‌داده در دبیرستان‌های دخترانه قم ارائه کرد و در سفر امروز وزیر بهداشت به قم نیز نمایندگانی از آموزش و پرورش و اطلاعات استان قم با وی همکاری خواهند داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سال 1400 برای روحانی هم سال حضور در قدرت بود هم خروج از قدرت. او تا میانه تابستان سکاندار شماره یک پاستور بود و چند ماه سخت را پشت سر گذاشت، چندماهی که هم درگیر حل و فصل پرونده برجام بود که در نهایت به سرانجام نرسید، هم پرونده واردات واکسن کرونا جلویش باز بود که در نهایت کار واکسیناسیون گسترده به دولت بعد واگذار شد تا باقیات و صالحاتی باشد برای رئیس جدید و تبلیغاتی در جهت آغاز دوره...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: سازمان هواشناسی کشور با صدور 2 هشدار نارنجی و زرد برای 17 استان در روزهای پایانی هفته، از احتمال ایجاد مشکلات عدیده در این استان‌ها بر اثر حوادث جوی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر آموزش و پرورش امروز اظهار کرد: به دوستان عزیزم در رسانه که یکی از ارکان فرایند تربیت هستند، می‌گویم که کرونا هم به واسطه همین شتاب یا برجستگی شایعاتی که وجود داشت، باعث تعطیلی مدارس شد.

خبرگزاری تسنیم

دربی امیدها بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال با تساوی همراه بود.

وب‌گاه الف

استمرار فضای مخصوص برای مخالفان انقلاب مقابل سفارت کشورمان در لندن، درحالی که نزدیک به دو ماه از پایان اغتشاشات در ایران گذشته، تب اعتراضات خارج از کشور فروکش کرده و آشوبگران هم هرگز قائل به رعایت حریم خود نبوده‌اند سوالاتی را درباره انگیزه دولت میزبان برای حفظ این فضای نمادین ایجاد کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رعایت لندینگ رایت از سوی استارلینک، وعده شهردار تهران برای شکستن کمر ترافیک، شایعه مسمومیت دانش‌آموزان قمی و انتشار بوی بد در برخی مدارس، تاخیر در اعلام نام سرمربی تیم ملی فوتبال از جمله مباحثی بود که امروز دولتمردان به آن پاسخ دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به وضعیت آب و هوایی و بارش‌های جدید و سنگین برف و باران در منطقه تحت پوشش این شرکت بر ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز و برق در راستای کمک به پایداری شبکه برق تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: حرف فروشندگان این است که اگر طبق گفته تولیدکنندگان و سازمان صمت مواد اولیه امسال تا 75 درصد بومی‌سازی شده و ایران هشتمین تولید کننده فولاد در جهان است، باید فولاد در بورس به قیمت دلار روز قیمت‌گذاری و به تولیدکننده عرضه شود.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران در بازدید از «ستاد اجرایی مدیریت برف تهران» گفت: هم‌افزایی و همکاری بین دستگاه‌های مختلف منجر به عملکرد موفق ما در زمینه برف‌روبی و فراهم شدن رضایت مردم شد.