سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
وب‌گاه دنیای اقتصاد

جماران در گزارشی نوشت، یک سال و اندی بعد از خروج از پاستور، گویا استراحت پساریاست جمهوری به پایان رسیده و حسن روحانی از لاک سکوت خارج شده است.

وب‌گاه فرارو

برخلاف شایعاتی که مبنی بر اولتیماتوم به سرمربی پرسپولیس شکل گرفته، هیات مدیره حمایت خود را از سرمربی اعلام کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر فروش اردوگاه شهید باهنر که در فضای مجازی منتشر شده است از سوی وزارت آموزش و پرورش تکذیب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه نظارت و پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی دادگستری استان تهران درباره پرونده کثیرالشاکی موسوم به «رامک‌خودرو» اعلام کرد: فرایند احقاق حقوق شکات از طریق فروش اموال توقیف شده در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آمارها نشان‌دهنده افزایش میزان تلفات رانندگی در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر بهره گیری از نظام پیشنهادها در دستگاه های اجرایی برای یافتن راهکارهای رفع آسیب‌های موجود کشور، یکی از مسائل مبتلا به و معضلات موجود نظام اداری کشور را توهم دانایی و احساس توانایی حل و فصل همه مسائل دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خواهر سام رجبی از زندانیان محیط‌زیستی، در اکانت توییتری خود خبر از‌مرخصی برادرش داد. او در توییترش نوشت که «سامی به مرخصی آمد».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کبیری گفت: می‌توان امیدوار بود که تا پنج سال آینده زنجیره تولید اسباب‌بازی در ایران شکل بگیرد و آن را تبدیل به یک صنعت پولساز کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صنعت نفت آبادان از نفت مسجدسلیمان به علت استفاده از بازیکن غیر مجاز در دربی خوزستان شکایت کرد.

خبرگزاری تسنیم

پیمان جبلی در دیدار با جمعی از ناشران مجمع ناشران دفاع مقدس گفت: سازمان صدا و سیما در راستای حمایت از ادبیات مکتوب در حوزه دفاع مقدس ضمن همکاری با ناشران دفاع مقدس از متون ادبی این حوزه در تولیدات رسانه‌ای خود بهره خواهد برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در مقاطعی شرایط برایم خیلی دشوار شده بود اما به خودم ایمان داشتم و تلاش کردم تا همه چیز تغییر کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به 9 هزار و 394 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه 2 هزار و 898 میلیارد تومان بود که 31 درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست تهران و کرج طی 24 ساعت گذشته آلوده‌ترین کلانشهرها بوده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

برخلاف شایعاتی که مبنی بر اولتیماتوم به سرمربی پرسپولیس شکل گرفته، هیات مدیره حمایت خود را از سرمربی اعلام کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

گلاره ناظمی، یکی از برترین داوران فوتسال ایران که سابقه قضاوت در مسابقات جام جهانی مردان را نیز بر عهده دارد، مسئولیت قضاوت در دیدار نفس‌گیر این هفته فوتسال زنان را بر عهده خواهد داشت.