سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: خوی درگذشته یکی از قطب‌های تئاتر کشور بوده و همواره در جشنواره‌ها حرفی برای گفتن داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان کشورمان در دیدار با همتای روس خود گفت: فدراسیون‌های ورزشی ایران علاقه‌مند به همکاری با روسیه در رشته‌های مختلف هستند و همکاری ما در رشته فوتبال به بازی‌های دوستانه محدود نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمدرضا فرشچیان، یکی از اعضای اتاق بازرگانی تهران، در نشست روز گذشته هیات نمایندگان اتاق تهران سخنانی ایراد کرد. این عضو اتاق بازرگانی تهران با اشاره به جلسه پیشین اتاق با رئیس امور مالیاتی، با مثبت ارزیابی کردن نتایج آن توافق، فرصت یک‌ساله پرداخت ارزش افزوده را از دستاوردهای مثبت این جلسه برشمرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون سردفتری اسناد رسمی سال 1401 در روز چهارشنبه 26 بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

برنامه هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1402 از مجوز مجلس به دولت برای جذب 25 هزار نیروی خدماتی در مدارس دولتی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از یک لکسوس کادوپیچ‌شده در تهران به عنوان کادوی ولنتاین در فضای مجازی منتشر شده است که خبرساز شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پیش‌رو را تشریح کرد و از احتمال یک‌طرفه شدن محورهای چالوس و هراز در روزهای آتی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: بارش برف و باران و کولاک در بسیاری از محورهای مواصلاتی کشور گزارش می‌شود بنابراین مسافران از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: نرخ انواع برنج‌های ایرانی پرمحصول و وارداتی از دو ماه گذشته در سطح خرده فروشی های شهر افزایش قیمت داشته است. در این میان، خرده فروشی های سطح شهر هم گاها با سودهای بالاتر از 15 درصد انواع برنج را می فروشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تجمع تعدادی از والدین قمی که در روزهای اخیر، فرزندانشان در حوادث مرتبط به مسمومیت‌های سریالی مدارس قم دچار مشکل شده بودند، روز گذشته در مقابل فرمانداری قم انجام شد.

خبرگزاری مهر

انتخابات انجمن فعالان کتاب دیجیتال در فضای مجازی و مدیران، نمایندگان شرکت‌ها، مؤسسات و ناشران فعال در حوزه نشر دیجیتال کتاب کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موسسه سینمایی «نگار فیلم تبیان» سازنده آثاری همچون «یوسف پیامبر (ع)»، «مردن آنجلس»، «ایوب پیامبر (ع)» ساخت سریال تاریخی «حضرت یحیی (ع)» را از ماه‌ها پیش در دستور کار قرار داده و پیش‌تولید این سریال تاریخی به طور رسمی عید مبعث آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کمربند، یک جاده؛ عنوان پروژه‌ای است که بارها از زبان کارشناسان و مسئولین داخلی و خارجی مطرح شده. طرحی که با توجه به سفر رئیس جمهور به چین، مورد تکرار طرفین قرار گرفته. اما این پروژه چیست و چه اهدافی دارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن میانسال که فقدانی‌اش توسط فرزندش به پلیس آگاهی اعلام شده بود، توسط دو مرد جوان در اطراف تهران به قتل رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

دربی امیدهای کشور با تساوی به اتمام رسید تا شاگردان آرش برهانی در تیم استقلال برای قهرمانی نیاز به یک امتیاز در سه دیدار انتهایی خود داشته باشند.