چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر در عرصه داخلی و خارجی مشخص است ودر حوزه بین المللی سیاست تعاملی را در پیش داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«الگ ماتیستین»، وزیر ورزش روسیه امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان ایران با سیدحمید سجادی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور درباره بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، رعدوبرق، بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف و احتمال ایجاد مشکلات عدیده در اکثر استان های کشور بر اثر حوادث جوی هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدمهدی فداکار گفت: ظهر امروز مهمات فرسوده و تاریخ گذشته توسط ارتش جمهوری اسلامی در حوالی شهر باغین از توابع کرمان امحا و منفجر شد که به موجب آن صدای مهیبی در این شهر شنیده شد.

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضائیه گفت: ادعای اینکه چرا نمی‌گذارید متهمان به وکلا دسترسی داشته باشند را قبول نداریم، تمام این شایعات مربوط به برخی از کشورها است که پیشرفت ایران را بر نمی‌تابند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: بسیاری دولت ها می‌خواهند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند و میزان جرم را کم کنند اما وقتی با نگاه جرم انگاری پیش می‌روند به طرد بیشتر بخشی از جامعه دامن می زنند.

خبرگزاری تسنیم

یک منبع آگاه در ارتش گفت: انهدام مهمات تاریخ مصرف گذشته در کرمان چند روز است که با رعایت اصول ایمنی در حال انجام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضعف‌ها و کمبودهای زیادی به دلایل مختلف در کشور وجود دارد که بعضی از آنها مانند گرانی، تورم و کاهش ارزش پول ملی برای مردم محسوس است و در بخش‌های دیگر مانند بخش‌های اداری هم ضعف‌هایی وجود دارد اما در مقابل این ضعفها، دو نوع نگاه می‌توان داشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران گفت: در هنگام بارش کندی حرکت ایجاد می‌شود اما این به معنی غافلگیری و عدم خدمات شهرداری و پلیس نیست، بلکه امکانات ما در حد تقاضا نبوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا آن زمان که این روزنامه با آب و تاب از مفسدان گردن کلفت اقتصادی دفاع می‌کرد، به فکر مردم و از جمله این زن شاغل بود؟!

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال کشورمان در تعطیلات نوروز 1402 به مصاف روسیه خواهد رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدی اوندی در نامه‌ای به رئیس شورای شهر ایلام استعفای خود را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در ساعت 15 و 50 دقیقه امروز 26 میلیون تومان داد و ستد شد. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 800 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، 24 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش شد؛ همچنین امروز نیم‌سکه 14 میلیون و 700 هزار تومان، ربع...

خبرگزاری تسنیم

هافبک ایرانی فاینورد از ماندن در این تیم ابراز خوشحالی کرد و موفقیت فاینورد در فصل 23-2022 لیگ اردویژه را باورنکردنی می‌داند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: باشگاه صنعت نفت آبادان بابت استفاده از بازیکن غیر مجاز از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کرد.

وب‌گاه فرارو

اعمال محدودیت در تردد با شناور‌های سبک، نیمه سنگین و قایق‌های صیادی و تفریحی، اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری از هر گونه خسارت، جمع آوری تور‌های صیادی و محدودیت در فعالیت‌های دریایی در ساحل و دور از ساحل نیز توصیه می‌شود.