جمعه 7 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد حسین مرادمند، پیمان بابایی و مهدی مهدی پور سه بازیکن استقلال هستند که بنا به مصدومیت و سرماخوردگی از فهرست 18 نفره استقلال برای بازی با پیکان خط خوردند.

خبرگزاری مهر

برنامه دور نخست پلی آف لیگ برتر والیبال مردان ایران مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با دبیر و مدیران شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی اظهارداشت: متأسفانه در این کشور، مناطق آزاد فضایی را ایجاد کرده که به جای شکوفایی اقتصادی، شاهد باز شدن دروازه‌های بی‌بندوباری اقتصاد و فرهنگ در این مناطق هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عزیزبک آمانوف اخطار رسمی خود برای فسخ قرارداد در صورت پرداخت نشدن مطالبات را به ایمیل باشگاه ارسال نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمامی ارکان فدراسیون علیه تیم فوتبال پرسپولیس برنامه‌ریزی می‌کنند. این بزرگ‌ترین نگرانی من است، و نباید اجازه دهیم حق پرسولیس ضایع شود.

خبرگزاری تسنیم

بارش برف مدارس 4 منطقه از استان تهران را تعطیل کرد.

خبرگزاری مهر

شمیرانات - مدارس نوبت صبح دوشنبه روبار قصران، فیروزکوه و لواسان غیرحضوری شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هواداران منچسترسیتی در شروع دیدار امشب تیم‌شان مقابل استون‌ویلا، آهنگ لیگ برتر را هو کردند.

خبرگزاری مهر

تیم‌های راه‌یاب ملل، شهرداری گنبد، سایپا، نیان الکترونیک خراسان، هورسان رامسر، گیتی‌پسند اصفهان و ایفاسرام اردکان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکرهای سه لژیونر فوتبال قطع عضو کشورمان وارد ایران شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نکونام سرمربی تیم فولاد با خانواده حامد مطرودی تماس گرفت و به آن‌ها تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: در پی انتشار کلیپی مربوط به تعقیب و گریز گشت انتظامی با خودرو سواری در محور خرم آباد - اندیمشک در شبکه‌های اجتماعی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار بازرسی استان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بامداد امروز 9 دیدار در رقابت‌ها بسکتبال حرفه‌ای آمریکا برگزار شد که در گفت‌وگو با رامین رضایی به تحلیل فنی این لیگ می‌پردازیم.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران منچسترسیتی در شروع دیدار امشب تیم‌شان مقابل استون‌ویلا زمانی که آهنگ لیگ برتر پخش می‌شد برای اعتراض به اتهام‌های تخلف مالی باشگاه‌شان شروع به هو کردن این آهنگ کردند.