چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، به میزبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

زن میانسال که فقدانی‌اش توسط فرزندش به پلیس آگاهی اعلام شده بود، توسط دو مرد جوان در اطراف تهران به قتل رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین یادداشت خود با انتشار فیلمی از اختتامیه روزهای فرهنگی ایران در ترکمنستان نوشت: ریشه‌های عشق و محبت به فرهنگ و هنر ایران عزیز در میان مردم ترکمنستان مشهود بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: از دهه فجر تا عید فطر در 9500 فروشگاه زنجیره‌ای سراسر کشور، 34 قلم کالای اساسی با تخفیفات ویژه به فروش می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دربی امیدهای کشور با تساوی به اتمام رسید تا شاگردان آرش برهانی در تیم استقلال برای قهرمانی نیاز به یک امتیاز در سه دیدار انتهایی خود داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول قوه قضاییه گفت: هزینه وکلای معاضدتی برای کسانی که توانایی مالی برای انتخاب وکیل ندارند برعهده دولت است، لذا در یک سال گذشته حدود 40 هزار پرونده وکیل معاضدتی داشته است.

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با همتای روسی خود گفت: فدراسیون‌های ورزشی ایران علاقه‌مند به همکاری با کشور روسیه در رشته‌های مختلف هستند

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز چهارشنبه شاخص کل بورس از ابتدای معاملات روند نزولی پیدا کرد و در پایان معاملات شاخص کل بورس با افت 13 هزار و 166 واحدی - معادل 86 صدم درصد - به رقم یک میلیون و 524 هزار و 795 واحد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به‌دنبال متهم شدن باشگاه بارسلونا به پرداخت رشوه به یکی از مقامات ارشد اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا، آبی‌اناری‌ها در خطر سقوط از لالیگا قرار گرفتند.

وب‌گاه گسترش

آموزشگاه آرایشگری گل گیس بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش کراتین مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

اداره کل ورزش و جوانان تهران با پایان پروسه اداری و اجرایی مربوطه، مجوز سه ساله فعالیت ورزشی باشگاه هوادار را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تکواندوکاران ایران در دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات مقدماتی گرنداسلم شرکت می‌کنند تا در صورت موفقیت، جواز حضور در مرحله نهایی این رویداد را به دست آوردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: تیم ملی فوتبال کشورمان در تعطیلات نوروز 1402 به مصاف روسیه خواهد رفت.

وب‌گاه فرارو

امام قیس، روستایی از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال بختیاری است، در ویدیویی که یکی از اهالی روستا منتشر کرده است کوچه‌ها و خانه‌ها به محاطره برف درآمده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مورد اعلام نتایج اولیه آزمون سردفتری اسناد رسمی سال 1401 اطلاعیه ای صادر کرد.