سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتبال کشورمان در تعطیلات نوروز 1402 به مصاف روسیه خواهد رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نامه مجتبی توانگر آمده: با توجه به گذشت حدود 4 ماه از ایجاد محدودیت در اینترنت کشور و به خصوص فیلترینگ برخی پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، جنابعالی به کرات اعلام کرده اید این وزارت‌خانه در خصوص این محدودیتها و فیلترینگ تصمیم‌گیر نیست اما «درباره تقویت پلتفرم‌های داخلی و حمایت از آنها احساس مسئولیت می‌کند و تمرکز بر حمایت از پیام‌رسان‌هایی است که مردم اقبال بیشتری به آنها نشان داده‌اند...

خبرگزاری تسنیم

خبر فروش اردوگاه شهید باهنر که در فضای مجازی منتشر شده است از سوی وزارت آموزش و پرورش تکذیب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان ملی زمین و مسکن، تفاهم‌نامه‌ای را در قالب سند همکاری به منظور تامین مسکن مناسب برای بازنشستگان زیرپوشش این صندوق امضا کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه مسابقات هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

نخستین پارکینگ طبقاتی شهرداری در منطقه8 (شهید مدنی) با امکان شارژ خودروهای برقی، مخزن ذخیره آب 1500متر مکعبی بوستان امدادگران، بوستان 840 متری محله لشکر افتتاح و پروژه‌های خدمات اجتماعی و محیط زیستی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور گفت: بیش از 150 هزار پرونده سرپرستی افراد نیازمند توسط دادستان‌های سراسر کشور برای حمایت تشکیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: تیم ملی بزرگسالان ما دوم یا سوم فروردین 1402 در تهران باروسیه بازی خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

«محمد رستگاری» در خصوص آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان به دنبال وقوع طوفان در گفتگو با ایسنا گفت: همانطور که پیش‌بینی شده بود از پیش ظهر امروز شاهد وقوع طوفان در سطح استان بودیم به نحوی که در برخی از شهرستان‌ها سرعت طوفان به 100 کیلومتر در ساعت رسید.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از اهداف ما این است که بتوانیم در رشته فوتبال نیز همکاری مشترکی با کشور روسیه داشته باشیم و این موضوع تنها به انجام بازی‌های دوستانه ختم نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور قانون یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه دولت عضو در سازمان همکاری شانگهای را ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتل نامرئی جان یک زن و مرد را در یک واحد مسکونی واقع در منطقه نیاوران تهران گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بانک مرکزی اعلام کرد که «متعاقب گشایش‌های ارزی در زمینه استفاده از منابع موجود در کشور عراق پس از گذشت بیش از یک سال توقف فروش ارز از آن محل، بالغ بر 300 میلیون یورو ارز مزبور در سامانه نیما طی روزهای گذشته، معامله شد.